haagen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Skal med min warlock til bwl snart Hva gjør en warlock i bwl, er det noe spesielt og huske på? Hvordan spiller jeg der?
Loeve Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Skaff deg threat meter. Er et par fighter der aggro management er veldig viktig. Broodlord og Vael-fighten, f.eks.
Duddelmus Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Siden du skal i BWL, så regner jeg med at du har vært i MC... En lock har ikke veldig mye forandringer fra MC til BWL... Eneste er at du må passe enda mer på at du ikke overnuker bossene... er vanskeligere å få igjen kontrollen på en boss i BWL, i forhold til MC... Og vær påpasselig med at hvis du er i gruppen til MT, så sørg for at impen din til en hver tid er på stay ved MTn så han får Bloodpact...
nazrm Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Øy.. Man kan ikke bare stoppe å skyte om man critter! Threatmeter is for pussies. Er vel ikke så mye annet enn damage du skal gjøre.. Imp på noen bosser, som nevnt ovenfor. -.-
Zupermartin Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 På Razorgore pleier vel warlocks å ha crowd-controll på drager. Vi har i allefall det.
mobilfreek Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) På Razorgore pleier vel warlocks å ha crowd-controll på drager. Vi har i allefall det. 6252191[/snapback] seduce orcene som er "lost", borte fra warrioren drepe magene howl of terror mot slutten Endret 6. juni 2006 av mobilfreek
nazrm Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hm, vi pleier bare å drepe alt som spawner, untatt dragene. (De blir kitet av warriors)
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 På Razorgore pleier vel warlocks å ha crowd-controll på drager. Vi har i allefall det. 6252191[/snapback] seduce dragene som er "lost", borte fra warrioren drepe magene howl of terror mot slutten 6252464[/snapback] Seduce funker desverre ikke på dragene.. fear derimot.
likferd Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Husk å banish de greiene som warlockene etter firemaw spawner.
mobilfreek Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 På Razorgore pleier vel warlocks å ha crowd-controll på drager. Vi har i allefall det. 6252191[/snapback] seduce dragene som er "lost", borte fra warrioren drepe magene howl of terror mot slutten 6252464[/snapback] Seduce funker desverre ikke på dragene.. fear derimot. 6253779[/snapback] mente orcene dumme meg det er jo hunters som kitter dragene
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 På Razorgore pleier vel warlocks å ha crowd-controll på drager. Vi har i allefall det. 6252191[/snapback] seduce dragene som er "lost", borte fra warrioren drepe magene howl of terror mot slutten 6252464[/snapback] Seduce funker desverre ikke på dragene.. fear derimot. 6253779[/snapback] mente orcene dumme meg det er jo hunters som kitter dragene 6254360[/snapback] Tja Har prøvd så mange forskjellige måter å behandle mobs på Roflegofle..
Carl M Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Skaff deg threat meter. Er et par fighter der aggro management er veldig viktig. Broodlord og Vael-fighten, f.eks. 6251071[/snapback] Pøh, trikset er bare å ikke gjøre noe i det hele tatt! Works like a charm.
mau5trap Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 http://www.moonlightcouncil.com/content/view/15/29/ Tok alle bossene etter Brodlord for første gang for et par dager siden. Leste gjennom guilden som linket over, og klarte meg utmerket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå