Gå til innhold

"Fresh start" - Hvilken server?

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat skal "gjenoppta" wow-spillinga med en "fresh" start.. Da skal vi på en ny server. derfor:

Er det noen som veit om/vil anbefale en relativt ny server, uten "lag" eller høy ping, gjerne med mange på norske på(ikke sååå viktig)?

EDIT: Får kanskje si at vi helst vil ha PvE (normal).. PvP blir bare ganking og RP tar så mye tid..

EDIT2: Skader ikke om noen veit om en bra guild der heller...

Takker for alle svar!

Endret av mr.Lunarion
Videoannonse
Annonse

Ta en server med Medium helst, ikke low. Med Medium unngår du køer, lagg (kanskje).

Av erfaring hadde jeg store problemer å finne grupper til forskjellige instancer, dog til og med som en priest. (husker ikke servernavnet)

Jeg spiller på en High populated server (Stormreaver) or der er det flust med delay/latency, men ikke så fæle køer som andre servere, f. eks Burning Blade har.

Ta en server med Medium helst, ikke low. Med Medium unngår du køer, lagg (kanskje).

Av erfaring hadde jeg store problemer å finne grupper til forskjellige instancer, dog til og med som en priest. (husker ikke servernavnet)

Jeg spiller på en High populated server (Stormreaver) or der er det flust med delay/latency, men ikke så fæle køer som andre servere, f. eks Burning Blade har.

6246453[/snapback]

Burning Blade er ghost town....

6246453[/snapback]

Burning Blade er ghost town....

6246673[/snapback]

hehe ok, har hørt en del whine fra "fellow" BB spillere for en god stund siden om at køene der var helt grusomme :>

Med de spesifikasjonene vi har satt, pluss de anbefalingene vi har fått, har vi kommet frem til at det må bli enten Bronzebeard eller Quel'thalas..

Noen vet noe om disse to?

6246508[/snapback]

Jeg spiller på bronzebeard, null lagg og så og si aldri disconnects. Serveren er ganske ny, så den beste guilden på serveren har nettopp åpnet AQ.

Har en lvl 60 mage og lvl 17 priest der.

Endret av Tweaky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...