Gå til innhold

AhnQiraj Episode 1&2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er to episoder laget av ei i guildet mitt. Viser AQ, der hun filmer uten interface og med stemningsfull musikk til. Disse falt så godt i smak hos meg, at jeg tenkte jeg skulle dele de.

Episode 1

Episode 2

Btw. jeg er han hotte roguen med rosa skjorte og perditionsblade.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
350KB\s fra Filefront.. o_O

Laster!

6245886[/snapback]

Er verdt det :) 2'ern er best redigert, men mangler en del footage av meg desverre =|

6245911[/snapback]

Er det derfor den er best redigert? :p

Skrevet
350KB\s fra Filefront.. o_O

Laster!

6245886[/snapback]

Er verdt det :) 2'ern er best redigert, men mangler en del footage av meg desverre =|

6245911[/snapback]

Er det derfor den er best redigert? :p

6246268[/snapback]

hehe, laster filmene nå.

Skrevet

Siden ingen har kommet på kommentarer så vil jeg gjøre det.

Kjempebra redigering av filmene. Synes det var interessant med en ny måte å vise bosskills på, er så lei av den evige filminga fra ende til annen med dundrende techno-musikk. Likte spesiellt godt hvordan det var laget når C'Thun hvisker til medlemmene av raidet rett før dere angriper.

Også delen med twin emperors og overgangen til phase 2 av C'Thun.

Mye bedre enn jeg kunne klart å lage.

10/10 for meg.

btw, hva heter første sangen i del2 ?

Gjest medlem-98241
Skrevet

Gud, det var nydelig musikk. Og det var virkerlig flott å se på! Har ikke sett noe så flott før. :) Glad jeg lastet dem ned.

Skrevet

Det var skikkelig brae episoder/filmer. Bra redigert, musikken passa til de foskjellige stedene filmer forekom i. Allt var bare helt topp :D

Skrevet

Henger meg på bølgen med strålende kritikker, disse to filmene var utrolig bra laget. Stilrene og vakre med fokus på selve spillet, uten unødvendig dingel som skal skape drama. Tviler på at mange andre AQ-filmer kan slå denne :D

Skrevet

Episode 1 var kjedelig og faktisk dårlig synes jeg, men episode 2 var faktisk jævlig bra! :)

Har sett bedre redigering, men musikken passet godt til bildene i episode 2.

Endelig en film uten disse heavy metal eller techno låtene. nice work :thumbup:

Skrevet

Veldig bra filmer ;) likte spesielt den stemmen med c'thun.. digger sånt i wow filmer ;) og 2ern var best redigert som du sa, men begge var veldig bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...