Gå til innhold

anbefal spel for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som veit om noen kule spel, som passer for ein gutt som meg på 15 års alderen? :dribble:

har spelt dei fleste spel.. eg speler gamle og nye spel...

skriv inn noen spel, og legg gjerne inn noen bilder..

:innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Civilizations 2 er jo genialt, samme gjelder for colonization, men ikke forvent deg mye av grafikkn. hehe

6244836[/snapback]

Colonization :love:

Kan ikke noen lage en nyversjon av dette mesterverket? :yes:

Skrevet
Civilizations 2 er jo genialt, samme gjelder for colonization, men ikke forvent deg mye av grafikkn. hehe

6244836[/snapback]

Colonization :love:

Kan ikke noen lage en nyversjon av dette mesterverket? :yes:

6244899[/snapback]

Ville det vært like bra? Personlig synes jeg CIV2 er bedre enn de som kom etterpå, det blir for avansert liksom...

Skrevet

Kan ikke noen lage en nyversjon av dette mesterverket?  :yes:

6244899[/snapback]

Ville det vært like bra? Personlig synes jeg CIV2 er bedre enn de som kom etterpå, det blir for avansert liksom...

6244913[/snapback]

Tja, med litt oppdatert grafikk og slikt tenkte jeg på. Utnytte DirectX litt. ;) Gameplayet må selvsagt bevares mest mulig.

Skrevet

takk,takk oblivion fungerer nokk ikkje på pc-en eg sitter på no , mn når eg får ny til sommeren blir dt oblivion ;) takk takk for tipsa skal sjekke ut det andre :thumbup:

Skrevet
takk,takk oblivion fungerer nokk ikkje på pc-en eg sitter på no , mn når eg får ny til sommeren blir dt oblivion ;) takk takk for tipsa skal sjekke ut det andre  :thumbup:

6245015[/snapback]

hehe hvis du har problemer med maskinkapasiteten så er civ og col passe for deg da, mener civ2 er fra -91 eller der omkring, og col er enda eldre

Skrevet

noen som har et eller anna spel dei likar på hjertet så er det bare og skrive navnet her, og gjerne få med eit bilde... send send.. :D

Skrevet

Hitman: Blood Money er jo bare helt gull. Det er første gang på lenge(!) at jeg virkelig koser meg med et spill, og jeg kommer til å spille det igjen og igjen.

post-68643-1149507281_thumb.jpg

Skrevet

takktakk! :D oblivion har broren min, treng bare maskin for å køyre dt, han har foresten hitman blood money og.. takk takk for tipsa! skal ha begge ;)

Skrevet (endret)
noen som veit om noen kule spel, som passer for ein gutt som meg på 15 års alderen?  :dribble:

har spelt dei fleste spel..  eg speler gamle og nye spel...

skriv inn noen spel, og legg gjerne inn noen bilder..

:innocent:

6244825[/snapback]

Silent Hunter 3, :dribble:.

Endret av Articfare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...