Gå til innhold

Onyxia for dummies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Since Ony is spamming her Deep Breath more than before now and it seems that not everyone knows how it works, I decided to make art with paint!

Here's the graff:

DB.jpg

That's where she breaths according to her position. For example, if she's in northwest, she will breathe to southeast.

So now you know where she's going to breath if she is going to breath, so now you have to move to safe spots!

DB2.jpg

Here she is in NW and breathing to SE. Green guys are standing in safe spots and they wont get fried.

So if you are in west side, your safe spots are in north, northwest and southwest. Move between those spots to avoid being beneath her or in her breath target in phase 2 when she moves and stuff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det *er* ment seriøst. Det er en guide som forklarer åssen man unngår å bli truffet av Deep Breath... Ingen forklaring av Onyxia-fighten sånn sett. Bare én del av Phase 2...

Skrevet (endret)

Du skal jo under ingen omstendighet springe sørover, bare kjapp deg til en øst eller vest veggen når hun skal til å bruke deep breath.

Endret av Grabby
Skrevet

Er, nei? Deep Breath dodges ved å stå ved siden av henne, ikke i sidene av rommet. Du kan løpe mot øst/vest-veggen hvis hun ser nordover eller sørover. Ellers skal du være ved siden av henne...

Skrevet

Det er vel ikke meningen at det skal være morsomt akuratt, bare for de som ikke har tatt henne før, kan vite hvordan man unngår deep breath, skjønner ikke hva folk mener med både at det er morsomt eller at det er sarkastisk morsomt.

Skrevet
Det er vel ikke meningen at det skal være morsomt akuratt, bare for de som ikke har tatt henne før, kan vite hvordan man unngår deep breath, skjønner ikke hva folk mener med både at det er morsomt eller at det er sarkastisk morsomt.

6249950[/snapback]

(xxx) for dummies er jo seriøse

Skrevet

Sidhius jeg har en alt lvl 40 på Mazrigos, hvilken guild er du i? jeg er i ingen guild atm ;D :hrm: men jeg vill inn i en bra lvl 60 guild!

Skrevet
Jeg ser ikke humoren, men ok.

6241747[/snapback]

Ikke rat du ikke fatter det, har du noen gang vært på TS/ventrilo når Raid leader prøver å forklare hvordan man gjør Ony? jeg kjønner fett mye bedre denne teginingen xD men den er så morsom! herregud så fett! jeg må whispre en i outnumbered for å vise dem den xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...