cybervision_ Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Klarer ikke å komme videre nå. *blush* Jeg skal låse opp ei dør for Alyx. Har kravlet gjennom en airduct og står i et rom med en del skap, null lys, og en gitter vegg med en dør som en låst med hengelås foran meg. Hva skal jeg gjøre der?
TCi Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Feilpostet, vi har en egen half-life kategori... https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=169 Men, det er et våpen innesperret rett bak og til høyre for deg. Finn deg noe å stå på og bruke gravitygun-en og fang den. Så bruker du våpenet på hengelåsen.
cybervision_ Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jeg har prøvd å skyte på den, men ingen effekt... Skal prøve igjen. EDIT: Det funket! Tror det må ha vært en bug, for jeg skjøt som en gal på den, og den virket nesten "død" fysisk. Jeg og min venninne takker deg. Endret 4. juni 2006 av cybervision_
Tordenflesk Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Episode 1 var bugga som FY! Kommer man seg ikke videre, er det som oftest et loading-punkt, eller en annen bug som ikke er helt vennlig Er anyways ferdig med spillet. Litt blandede følelser. Brukte mer tid å å restarte spillet enn jeg faktisk spilte Endret 4. juni 2006 av Tordenflesk
TCi Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Aldri opplevd noe galt med hverken HL2 eller Episode 1 jeg. Spillene går helt glatt, selv om maskinen min er snart 3år gammel. Tror mye av problemene folk har er hvor dårlig oppdaterte driverene er og hvordan brukerne har driftet sitt system. Har aldri hatt noen som helst problemer med spill på 10 år. Alt har gått perfekt stort sett.
The Stig Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Aldri opplevd noe galt med hverken HL2 eller Episode 1 jeg. Spillene går helt glatt, selv om maskinen min er snart 3år gammel. Tror mye av problemene folk har er hvor dårlig oppdaterte driverene er og hvordan brukerne har driftet sitt system. Har aldri hatt noen som helst problemer med spill på 10 år. Alt har gått perfekt stort sett. 6240541[/snapback] Vel, kan tenkes at det du sier stemmer for det meste. Selv har jeg en snart 2 år gammel maskin, som er topp oppdatert, men opplevde stadig vekk større bugs og særlig grafiske feil. Tror rett og slett spillet kunne trengt seg en overhaling.
TCi Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Aldri opplevd noe galt med hverken HL2 eller Episode 1 jeg. Spillene går helt glatt, selv om maskinen min er snart 3år gammel. Tror mye av problemene folk har er hvor dårlig oppdaterte driverene er og hvordan brukerne har driftet sitt system. Har aldri hatt noen som helst problemer med spill på 10 år. Alt har gått perfekt stort sett. 6240541[/snapback] Vel, kan tenkes at det du sier stemmer for det meste. Selv har jeg en snart 2 år gammel maskin, som er topp oppdatert, men opplevde stadig vekk større bugs og særlig grafiske feil. Tror rett og slett spillet kunne trengt seg en overhaling. 6241193[/snapback] Det er nok en rekke maskinvareoppsett som ikke vil samarbeide. Har selv kjørt flere skjermkort og lydkort på maskinen jeg har nå. Ingen problemer. Så hva det kan skyldes tror jeg heller ikke Valve kan finne ut av.
Tordenflesk Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) ok, er ganske O/T dette, men det finnes jo allerede en "Stuck i HL"-tråd så... Specs Profil, ikke "Top of the line", men dro HL2 CS:S og diverse mods uten noe som helst problem når HL2 var det frescheste av de fresche. Eneste som jeg kan tenke meg er "feil" i min ende er grafikk-driveren. Det er den eneste som fortsatt opdateres. alle andre er de nyeste jeg kunne oppdrive. *Spille i gjennom spillet en gang til* Endret 4. juni 2006 av Tordenflesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå