loathsome Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Heia, Etter første "training-mission (lære å skyte)", skal jeg kjøre Luca et sted - Problemet er at jeg kommer faen ikke inn i bilen. Ingen andre heller. Og fighting-mode er også merkelig - jeg holder inne høyre museknapp, men han aimer ikke. Og ja, dette er en lovlig, kjøpt kopi Alt dette skjer rett etter jeg har "lært å skyte" Hjelp?
Giffy Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Prøv å avinstaller NO-DVD patchen du har lagt inn... Dette er et kjent problem med den, og siden du har originalspillet må du bare orke å sette inn plata di!
loathsome Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Jeg har ikke lagt inn noen form for patch/crack eller lignende. Jeg bruker original-dvden.
Bertelsen Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Har du prøvet å re-mappet knappen for å gå inn i bilen med? @Giffy: Problemet med cracken var at man ikke kunne gå ut av bilen, ikke gå inn i den.
Bertelsen Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Har du prøvd å løpe rundt bilen på forskjellige distanser?
<Iversen> Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 en bekjent knakk plata si pga han aldri kom seg ut av bila. møkkabugg.
Bertelsen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 en bekjent knakk plata si pga han aldri kom seg ut av bila.møkkabugg. 6239770[/snapback] Det er pga crack.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå