SirKenneth89 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Har skaffa meg dette spillet, men får ikke aktivert Skill Pack, for unlocking skills plus Weapons or Armour upgrades. Det står etter jeg har skrevet inn Skill Pack Code , men finner ikke dem du unlocker 7 normal skills 1 elite Skill og unlock 2 weapon or armour upgrades. Hva gjør jeg?
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Dette er noe du gjør med pvp-figurer. Unlocking er når du låser opp skills og oppgraderinger til kontoen din slik at du kan bruke de til pvp-characters. Med andre ord får du ikke gratis skills til pve-figurene dine. For å unlocke drar du til en "Priest of Balthazar". Disse finner du på øya der pvp-figurene dine havner.
Skogslik Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Er dette hele spillet? såg dem selgte Guild Wars Special Edition på cdon.com til 189kr.
adawen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Syns prisen virket mistenkelig lav i forhold til hva 'orginalen' koster..
Kontorstol Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ej he kjøpt special edition på cdon...ja, det fylle me orginale guilde wars.. D e jo 51% avslag da.. TILBUD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå