Gå til innhold

Hjelp til Azureus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har stort sett bare blå smilefjes i Azureus, og lurer på hvordan jeg kan få dem til å bli grønne?

Jeg har nå kjørt port 6881, men byttet over til 6882, men ingen forskjell.

Jeg synes også at det tar svert lang tid å laste ned filmer. Er det normalt at det kan ta opptil 3 uker pr film?

Også lurer jeg på om det er andre steder jeg kan laste ned DVDfilmer med nork tekst på, for det er ikke alle filmene jeg leter etter som jeg finner på Thepiratebay.

Håper noen der ute kan svare meg raskt på dette, for jeg har slitt med dette her veldig lenge nå.

Tusen takk for hjelpen til deg som hjelper meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Du må nok finne et annet forum for og få svar på det du spør om.... ;)

Denne blir sikkert stengt av en moderator når han ser denne tråden... :dribble:

Btw...Velkommen i forumet.... :thumbup:

Endret av Znoken
Skrevet
Hei, jeg har stort sett bare blå smilefjes i Azureus, og lurer på hvordan jeg kan få dem til å bli grønne?

Jeg har nå kjørt port 6881, men byttet over til 6882, men ingen forskjell.

Jeg synes også at det tar svert lang tid å laste ned filmer. Er det normalt at det kan ta opptil 3 uker pr film?

Også lurer jeg på om det er andre steder jeg kan laste ned DVDfilmer med nork tekst på, for det er ikke alle filmene jeg leter etter som jeg finner på Thepiratebay.

Håper noen der ute kan svare meg raskt på dette, for jeg har slitt med dette her veldig lenge nå.

Tusen takk for hjelpen til deg som hjelper meg.

6233626[/snapback]

Les på Azureus hjemmeside, der står alt du trenger å vite. Du må sikkert åpne noen porter på ruteren/modemet ditt.

portforward.com

Skrevet (endret)

Bruk ikke portene som er default i azureus, de er svartelistet hos noen nettlevandører og trackere.

Bruk heller porter mellom 49152 og 65535, og åpne for både udp og tcp. Besøk www.portforward.com og se hvordan du konfiguere routeren og Brannmuren din :)

Men la meg si at du har valgt den beste klienten :thumbup:

Ellers finner du svaret på alt på google :thumbup:

Endret av abze
Skrevet
Bruk ikke portene som er default i azureus, de er svartelistet hos noen nettlevandører og trackere.

Bruk heller porter mellom 49152 og 65535, og åpne for både udp og tcp. Besøk www.portforward.com og se hvordan du konfiguere routeren og Brannmuren din :)

Men la meg si at du har valgt den beste klienten :thumbup:

Ellers finner du svaret på alt på google :thumbup:

6234362[/snapback]

alt riktig, bortsett fra at utorrent er mye bedre ;) like brukervennlig men merkes nesten ikke når det kjører. Azureus suger jo all kraft ut av maskinen, i alle fall hos meg. Nytter ikke å holde på med annet så lenge det kjører.

Skrevet
Min Azureus  er treig for tia as. Før var det 500-700kb/sek.

Nå er det 60-90kb/sek.

Hva har skjedd?

6235831[/snapback]

Lasta ned BitLord, nå fungerer alt igjen. Deilig as..

Noen sier at Bitlord er dårlig eller "bad client". Er det sant?

• 2 måneder senere...
Skrevet
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

6233926[/snapback]

Stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...