Mojo Pin Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hei. Har Nextgentel internett. Har Ip Adressen 10.0.0.2. Modemet mitt heter "Zyxel". Jeg skal sette det til bridge mode for å motta en ordentlig ip-adresse direkte til pc'n. Men jeg veit ikke hvordan jeg logger meg på modemet.. Noen som kan hjelpe meg? Evt. fortelle hvordan jeg går videre med å sette det til bridge mode ?
Pingla Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hvis det er ADSL2+-modemet ZyXEL P660RU-T3, se her: http://ngtforum.net/viewtopic.php?t=202
Mojo Pin Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 telnet inn til modemet Hva vil det si? Hvordan gjør man det?
jh_ Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Dersom du ikke finner ut av hvordan du gjør det, så kan du ringe nextgentel å be de gjøre det for deg. Det er kun hvis det ikke er noe bråhast da, ettersom telefonen antakeligvis er stengt over helgen (?).
Big_JT Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 telnet inn til modemet Hva vil det si? Hvordan gjør man det? 6232292[/snapback] Start -> kjør -> cmd -> telnet 10.0.0.1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå