Gå til innhold

Hvordan minske spilletid på WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For rundt 1mnd. siden tok jeg en pause fra WoW...

Grunnen var tentamen og at det tok en del tid...Noen som vet om noen metoder for å minske spilletiden på WoW...

Vil spille men ikke mere en max 1-2 timer hver dag...Kanskje litt mere i helger og ferier...Skal jeg prøve eller gi opp med en gang...

-takk-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et Parental Control system på de offisielle tidene hvor jeg mener å huske at du kan sette opp maks antall timer per dag det skal være lov til å være logget inn på en konto. Sett opp max 3 timer daglig her og la en kamerat velge passord (som han da ikke sier til deg) :)

Skrevet
Det finnes et Parental Control system på de offisielle tidene hvor jeg mener å huske at du kan sette opp maks antall timer per dag det skal være lov til å være logget inn på en konto. Sett opp max 3 timer daglig her og la en kamerat velge passord (som han da ikke sier til deg) :)

6229020[/snapback]

Har testet, men har mistet secret answer...Og hver gang jeg prøver å få det tilbake vil blizzard ha bilde og scan av id osv. har ikke orket å ta meg tid til det:S

Skrevet

hehe kan dere ikke bare la være å logge på da? enkelt å greit... eller så kan dere jo begynne på sånne berømte anonyme samlinger for spillegale hvor folk tilstår at de er spillegale å griner i armkroken på hverandre :p hehe

Skrevet

Er vel ikke snakk om spilleavhenighet...ville bare finne en måte å kobinere wow med rl...

Er på ingen måte avhengig, men har litt lyst til å spille LITT, men som sagt...klarer meg fint uten

Skrevet

Når du finner en kur, gi meg beskjed så skal jeg anvende den på brodern.

(er i lesende stund glad for at jeg ikke spiller WoW, men kjenner fenomenet fra min glanperiode med Ultima Online :p )

Skrevet (endret)
Er vel ikke snakk om spilleavhenighet...ville bare finne en måte å kobinere wow med rl...

Er på ingen måte avhengig, men har litt lyst til å spille LITT, men som sagt...klarer meg fint uten

6230976[/snapback]

Når du ikke er avhengig, det er heller ikke nødvendig for deg å spille, så lurer jeg på hva problemet egentlig er?

Er det så innmari enkelt er det vel bare å la være spillinga når du må bruke tid på andre ting?

:roll:

Endret av wonnim
Skrevet
Er vel ikke snakk om spilleavhenighet...

6230976[/snapback]

Nåja, du vet aldri ordet av det helt til du har tråkka i salaten selv.

Skrevet

Lag planer for kortid du skal gjer andre ting.

T.d kl.21.00 = trene

T.d kl.17.00 = ta ein tur ut, henge med venner, spel fotball etc etc.

Og hald deg til desse. Ikkje la ein plan gå ut ein dag pga "zomg eg må raide for å dkp" eller noke sånt.

Lag deg planer og hald deg til dei:)

So du kan du heller spele wow når det passer.

Skrevet

Høres ut som du like godt kan gi opp spillingen med en gang...Hvis du ikke føler at du må spille bør du ikke gjøre det heller...Du sparer masse tid og penger, tro meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...