Gå til innhold

Bestille Ubuntu CD'er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være at de ikke ser hensikten lenger... Det koster mye å sende ut osv og de ser vel at antall installasjoner ike akkurat er proporsjonalt med antall utsendte cd'er?

 

Uansett, om du bestiller 10 og vet om fler som vil ha så kan de vel gå inn selv, eller du kan brenne en kopi (det siste tar faktisk veldig kort tid ;) )

 

Det er også ganske mye raskere å laste ned et ISO og brenne det enn å bestille og vente.

Lenke til kommentar
Kan være at de ikke ser hensikten lenger... Det koster mye å sende ut osv og de ser vel at antall installasjoner ike akkurat er proporsjonalt med antall utsendte cd'er?

 

Uansett, om du bestiller 10 og vet om fler som vil ha så kan de vel gå inn selv, eller du kan brenne en kopi (det siste tar faktisk  veldig kort tid ;) )

 

Det er også ganske mye raskere å laste ned et ISO og brenne det enn å bestille og vente.

6224487[/snapback]

Jeg trenger ikke noen original, og jeg kan nok brenne vanlige CD'er til kompiser, men for de som ikke er overbevist er det greit å ha noe som ser litt mer skikkelig ut, skulle gått ann å bestille flere og heller betale for kostnadene (eller mer om man ønsker å bidra økonomisk til prosjektet).

 

Sant det! Tar ca 20-30 min å laste ned Ubuntu, men tok lang tid før torrent-filen fikk fart nedlasting fra Ubuntu serveren var nesten nytteløst, men det er sikkert mye pågang i dag!

 

Når jeg bestilte anbefalte de faktisk å bestille mange for fraktkostnadene var så og si like.

6224498[/snapback]

Det er det jeg også husker fra 5.10, fikk jo ikke lov til å bestille et lite antall engang!

Lenke til kommentar
Da jeg bestilte, anbefalte de å bestille mange. Var innom siden for noen dager siden selv, for å bestille noen flere, og da så jeg dette selv. Lurer på hvorfor.

6224673[/snapback]

Dette var i dag, kan hende at det er fordi det sikkert er veldig mange som bestiller CD'er akkurat nå som nevnt, kom jo tross alt ut i dag også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...