Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Klage på eksamen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var i møte med EO (Elev Organisasjonen) for litt siden og der fortalte de en interessant ting. Det har seg slik at under muntlig eksamen så har ikke sensoren lov til å stille eksaminenten spørsmål, med mindre han spør deg om det er greit, før du starter, og du gir han godkjennelse. Du kan nekte, og da er det bare faglærer som har lov til å stille spørsmål.

 

Så om sensor spør spørsmål under eksamen uten at du har gitt lov, så kan du vel klage på det etterpå, om du skulle ende opp med en dårlig karakter :p

Endret av Unreal
Lenke til kommentar

Om du skal klage på munnlig må du gjøre det der og da, altså med en gang du får karakteren. Grunnlaget kan være feks at noen bråker utenfor, eller for varmt rom.

Det med at sensor ikke kan stille deg spørsmål er såvidt jeg vet en gammel regel som nå er opphevd.

Lenke til kommentar
Det med at sensor ikke kan stille deg spørsmål er såvidt jeg vet en gammel regel som nå er opphevd.

6232315[/snapback]

Vel, jeg var i møte med EO tidligere i år, og det var da de fortalte det til meg. Kan vel ikke garantere noe, men vil tro de hadde peiling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...