DontTouchMyPhone Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Jeg finner ikke noen h5_game.exe fil under bin, bare .dll-filer. Det er en som bare heter h5_game; er det den? Og hvordan skifter jeg ut fila?
Splitter Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har ikke spillet selv, så jeg vet ikke hvor den filen ligger. Kanskje noen andre kan hjelpe?
DontTouchMyPhone Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Jeg finner ikke noen h5_game.exe fil under bin, bare .dll-filer. Det er en som bare heter h5_game; er det den? Og hvordan skifter jeg ut fila? 6224029[/snapback] Dvs., jeg finner det under egenskaper når jeg høyreklikker på h5_game; under opprinnelig filnavn. Men der får jeg ikke endret noe. Hjelp!
Splitter Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Dette er ikke så enkelt å forklare, men det første du bør gjøre er å pakke ut den filen du lastet ned. Den er vel pakket med unrar. Hvis du ikke har unrar, finner du det HER. Etter at du har pakket ut filen, er det bare å kopiere den inn i BIN-mappen. Da vil du (forhåpentligvis) få et spørsmål om du vil erstatte den gamle filen med den nye. Bare svar "ja", så skulle saken være biff.
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Hei! Jeg vil bare takke for alle svar og all hjelp; nå fungerer det perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå