fjeddiu Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 (endret) Bitex, kan du adde meg på MSN eller [email protected] Ser ut som om Heroes V har mange problemer får andre på dette forumet... Endret 2. juni 2006 av fjeddiu
indal Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det er et DVD spill så er det no dvd crack? 6225584[/snapback] Ja, er kommet crack til spillet, vet ikke om jeg får poste url, men kan si at du kan søke etter gamecopyworld i google så tenker jeg du forstår tegninga Til soppene som sikkert bynner å gnelle om att du skal kjøpe spillet (går ut ifra att du har gjort) så sier jeg bare "hva viss du har 10 spill på pc'n..., pokker til slit å skifte cd'r i ett sett, crack dem så slipper du det
fjeddiu Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Problem's igjen, hvis jeg tar på nocd crack så kan jeg ikke spille det. Det er en sperre slik at ..... ja han tror at d er en copi
fjeddiu Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Fant ut problemet trenger noen vifter til PC'en skjermkortet blir får varmt...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 TUSEN TAKKK! alle som har støttet meg mesa osv... :!: I MADE IT! fynka å avinstallere deamon tools love u all 6222648[/snapback] hmm litt rart jeg har deamon installert og har ikke problemer med emulation... menmen
Buesaks Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Noen her som har problemer med å spille det av rett fra et emulation program? Det har seg sånn at jeg prøvde spillet hos en kamerat og blei helt hekta. Så jeg leste inn dvd'n på pc'n som iso men det går ikke å starte spillet med verken deamon tools, alcohol eller med curerom. Det kommer en melding opp om at jeg bruker et emulation program og at spillet ikke vil startes.... Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Endret 18. juli 2006 av Buesaks
Matmoms Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Rart, aldri hatt problemer med heroes V selv om deamon tools ligger inne. Antagelig hadde du ikke trengt og slette deamon tools, men bare disable virtuell cd rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå