Gå til innhold

Heroes V fynker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg installerte Heroes V (kjøpt) det fynka helt fint under installasjonen, men når jeg skall spille det kommer det opp: Conflict with Disc Emulator Software Detected. See http://www.securom.com/emulation detected for more details. Altså i følge min engelsk kunskap tror pc'en min at d er en Pirat Kopi. :cry:

Noen som kan hjelpe meg? :cry:

Endret av fjeddiu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har noen programmer som Daemon Tools, Alcohol 120%, andre emulasjonsprogrammer, kan noen av sperrene i nye spill slå inn. Det du kan gjøre er å bruke et fint program som heter "prot stop", som skjuler disse, evt uninstall emulasjonsprogrammene.

Victurus!

Skrevet

Trur det ikke hjelper å gå utav programmet.

Jeg måtte unistallere daemontools da jeg hadde et lignende problem med et annet spill.

Skrevet (endret)

Du er for øvrig første jeg har sett som sier "Fynker" istedet for funker.

Kos deg, Heroes 5 er dritdigg timewaster-spill. Det er et tvers gjennom koselig spill.

Timene flakser avgårde, akkurat som 3'rn. Synd det er så få singleplayer-maps utenom campaigns, men editor kommer i neste patch, og da dukker nok kartene opp som paddehatter.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

men nå er d en annen gal ting... :hrm:

Når jeg gåtr inn på heroes V brukeren min så kommer det en svart skjerm men pc'en sviver fårdeom :mad:

Endret av fjeddiu
Skrevet

Dakars. Sjekk video settings, om spillet bruker en merkelig oppløsning skjermen din klikker på.

Evt prøv et nocd-crack (har ikke lov å linke her), det kan hjelpe hvis du har problemer med idiot-protection som scanner etter CD-emulatorer og anna rart. Rart med det, sånne beskyttelser skaper stort sett bare problemer for folk som har kjøpt spillet, mens piratene fjerner den likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...