Gå til innhold

Disney med nedlastbare filmer


Anbefalte innlegg

Jeg stiller litt spørsmålstegn ved en del at utsagnene her.

 

Uten å ha prøvd det selv, hvordan vet dere at det er dårlig kvalitet? Så vidt jeg kan ser på siden deres tilbyr de filmer opp til 1400MB i størrelse. Det kommer jo selvsagt an på kodek brukt osv, men mange sier det er dårlig kvalitet uten at jeg helt ser hvor de har det fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stiller litt spørsmålstegn ved en del at utsagnene her.

 

Uten å ha prøvd det selv, hvordan vet dere at det er dårlig kvalitet? Så vidt jeg kan ser på siden deres tilbyr de filmer opp til 1400MB i størrelse. Det kommer jo selvsagt an på kodek brukt osv, men mange sier det er dårlig kvalitet uten at jeg helt ser hvor de har det fra.

6221948[/snapback]

 

Tror noen blander med Lost episodene som blir releaset av ABC og dette disney greiene. Lost episodene er ræva kvalitet og dermed et dårligere produkt enn hva du får på BT osv.

 

Tror det med kvalitet ang. disney-filmene er en antakelse...og en rimelig GOD en spør du meg. Dessuten er de fleste utsagnene rundt DRM, som jeg er helt enig i forøvrig.

 

*hvorfor selge en bil som bare funker på 4 veier?*

Endret av Fangs
Lenke til kommentar
Det kommer nå ikke til å bli mange som kjøper der. :thumbdown:  Er vel mer for å vise at de har noe enn for å selge noe.

6221829[/snapback]

Ikke undervurder folks uvitenhet og fullstendige mangel på kritisk sans. Bare se på Itunes, de selger vel ikke akkurat dårlig?

6221885[/snapback]

Ja du har nok rett i at en del vil vel faktisk ikke bry seg og bare punge ut. Kan jo håpe noen av de klager når de oppdager hvor lite de "eier" filmene de har kjøpt.

Lenke til kommentar

Syntes dette høres ganske greit ut jeg, 130kr for en ny disney film som man kan få kjøpt å sett på midt på natta når man kjeder seg, og 65kr for en gammel disney klassiker(?) høres bra ut for meg. Men såklart det vil jo alltid være dyrt for folk så lenge filmer faktisk koster penger..

Lenke til kommentar
Syntes dette høres ganske greit ut jeg, 130kr for en ny disney film som man kan få kjøpt å sett på midt på natta når man kjeder seg, og 65kr for en gammel disney klassiker(?) høres bra ut for meg. Men såklart det vil jo alltid være dyrt for folk så lenge filmer faktisk koster penger..

6229156[/snapback]

 

Jaja, du får slå deg løs du da, ettersom du synes å være midt i målgruppen til Disney! :D Personlig hadde jeg heller tasset ned på den lokale videosjappen og leid samme film på dvd for 50-60 kroner. Omtrent samme "eierskapet" til filmen, men til halve prisen. Og i tillegg hadde jeg fått litt sårt tiltrengt mosjon. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...