Gå til innhold

Flaue spm ang outlook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg både flau og irritert, og kryper til korset:

1. Hvordan legger jeg til slik at Outlook2002 havner i "systemstatusfeltet" (nederst til høyre)

2. Hvordan endrer jeg tiden det skal ta før meldingene blir markert "lest" når jeg ser på meldingene i preview ruten?

Begge disse tingene var piece of shit å fikse i OutlookExpress, men nå har jeg lett meg grønn uten å finne fram... :wallbash:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Må gjøres ved hjelp av en registerendring eller tilleggsprogram. Start -> Kjør -> skriv regedit og trykk Enter. Legg til følgende nøkkel under HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Preferences

Datatype: DWORD

Verdinavn: MinToTray

Verdidata: 1 for å aktivere minimering til systemområdet (0 for å deaktivere).

2. Verktøy -> Alternativer -> Annet -> Forhåndsvisningsrute. Med forbehold om at de kan hete noe annet for 2002, litt for lenge siden jeg har brukt den.

Skrevet
Begge disse tingene var piece of shit å fikse i OutlookExpress, men nå har jeg lett meg grønn uten å finne fram...  :wallbash:

6219184[/snapback]

Hvordan fikser man nr1. i OE?

Skrevet

Jo nå skal du høre:

Når jeg tenker meg om så hadde jeg kanskje ikke dette i OE, men jeg hadde det på Outlook på jobb, ergo, det jeg skrev var vist bare BS :O Sånn går det når man er overarbeidet og tar med seg jobben hjem ;)

Skrevet
Jo nå skal du høre:

Når jeg tenker meg om så hadde jeg kanskje ikke dette i OE, men jeg hadde det på Outlook på jobb, ergo, det jeg skrev var vist bare BS :O Sånn går det når man er overarbeidet og tar med seg jobben hjem ;)

6225852[/snapback]

Typisk :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...