Sevenord Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Nå er jeg både flau og irritert, og kryper til korset: 1. Hvordan legger jeg til slik at Outlook2002 havner i "systemstatusfeltet" (nederst til høyre) 2. Hvordan endrer jeg tiden det skal ta før meldingene blir markert "lest" når jeg ser på meldingene i preview ruten? Begge disse tingene var piece of shit å fikse i OutlookExpress, men nå har jeg lett meg grønn uten å finne fram...
kjeklulf Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 1. Må gjøres ved hjelp av en registerendring eller tilleggsprogram. Start -> Kjør -> skriv regedit og trykk Enter. Legg til følgende nøkkel under HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Preferences Datatype: DWORD Verdinavn: MinToTray Verdidata: 1 for å aktivere minimering til systemområdet (0 for å deaktivere). 2. Verktøy -> Alternativer -> Annet -> Forhåndsvisningsrute. Med forbehold om at de kan hete noe annet for 2002, litt for lenge siden jeg har brukt den.
Sevenord Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Hjertelig takk Jeg skjønner ikke at jeg ikke fant nummer 2, den var jo ganske åpenlyst... Var nok for fokusert på å se etter nummer 1
Matsemann Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Begge disse tingene var piece of shit å fikse i OutlookExpress, men nå har jeg lett meg grønn uten å finne fram... 6219184[/snapback] Hvordan fikser man nr1. i OE?
Sevenord Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Jo nå skal du høre: Når jeg tenker meg om så hadde jeg kanskje ikke dette i OE, men jeg hadde det på Outlook på jobb, ergo, det jeg skrev var vist bare BS :O Sånn går det når man er overarbeidet og tar med seg jobben hjem
Matsemann Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jo nå skal du høre: Når jeg tenker meg om så hadde jeg kanskje ikke dette i OE, men jeg hadde det på Outlook på jobb, ergo, det jeg skrev var vist bare BS :O Sånn går det når man er overarbeidet og tar med seg jobben hjem 6225852[/snapback] Typisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå