Opticane Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Kjøpte min PSP for 2 uker siden, og har fått masse støv under selve dekselet, på LCD-en, som er så og si umulig å fjerne uten å skru opp maskinen. Dette er veldig plagsomt, særlig ved film-titting. Noen med samme problem? Tips til fjerningsmetoder? Eller skal jeg bare prøve å få byttet den ved hjelp av Elkjøps 30-dagers returrett?
Duckhunter Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Samme her... Er også interessert i en løsning på dette... Tror det er enkelt å åpne den bare man har rett skrujern... Forøvrig dårlig patent at det kommer støv inn under dekselet...
Nvidia89 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hmm.... Dette var rart. Har aldri opplevd dette på min PSP, som jeg har hatt i snart ett år.
AnaXyd Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Oj! Beklager dobbelpost! Endret 1. juni 2006 av AnaXyd
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har samme problem på DS'en. Ved først øyekast virker det som om skjermen har 10-15 svarte døde pixler, men det har den altså ikke. Men minst like irriterende...
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hmm.... Dette var rart. Har aldri opplevd dette på min PSP, som jeg har hatt i snart ett år. 6226546[/snapback] Det er fordi de gamle pspene er ofte i bedre kvalitet enn de nye.
AnaXyd Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Hmm.... Dette var rart. Har aldri opplevd dette på min PSP, som jeg har hatt i snart ett år. 6226546[/snapback] Det er fordi de gamle pspene er ofte i bedre kvalitet enn de nye. 6229364[/snapback] Har selv en japansk version, men det er da noe med de også... Trekant knappen er litt lealaus, og det er den på alle japanske... Og nå har litt lakk under skjermen min vrengt seg, men man ser det ikke så lett... Men det er rart at slikt skjer..
Itw Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Om du ser her så er5 det en godt forklart guide med bilder som kan hjelpe deg til og åpne psp'n:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå