Chriztar Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Når jeg skal gjøre den questen med å legge bysten av en type inni cupboardet så jeg framer ho ene dama så henger spillet seg. Spillet henger seg akkurat i det Lex går inn for å sjekke om bysten virkelig er der og jeg går inn for å se hva han gjør. Det virker ikke som om dama er der inne... Endret 1. juni 2006 av Chriztar
Chriztar Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Prøvd den standard vente 24 timer? 6216410[/snapback] funker ikke:(
Stig Jøran Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kjappt, spm hvor var thieves guild igjen? er medlem men husker bare ikke veien dit
madgringo Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kjappt, spm hvor var thieves guild igjen? er medlem men husker bare ikke veien dit 6222540[/snapback] Waterfront?
Chriztar Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Jeg løste problemet. Måtte finne ho dama som egentlig bodde i huset, prøve å drepe ho, følge ho hjem, gå i fengesel, kjappe meg inn, ta bysten, sette den på plass igjen, vente til lex kom. Irriterende bug, bare flaks jeg fant ho dama. Hun skulle ha vært i huset sitt hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå