Gå til innhold

hva er Molten Core?


Anbefalte innlegg

Får vel være første som legger inn visuelle bilder jeg da... ^^

Molten Core er en Instance (Deadmines er også en instance, noe du vel snart har vært igjennom... :) ) der en raidgruppe på 40 stykker, samarbeider for å få ned en haug med bosser (er 10 bosser der inne).

Sånn her ser det ut når guildet mitt er i Molten Core... Siste bildet er helt i begynnelsen av Molten Core, og første bildet er etter vi tok ned sistebossen (Ragnaros) i Molten Core for første gang (ca 2-3 mnd siden)

post-62103-1149057302_thumb.jpg

post-62103-1149057399_thumb.jpg

Endret av [VK]Boogieman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er raidleader for Riders On The Storm, så jeg har alt oppe for å ha oversikten over alle spillerne... Og med emergency-monitor kan jeg hoppe på å bandasjere en eller annen hvis de virkelig sliter... ^^

Og nå har jeg widescreen monitor i tillegg, så jeg har bedre plass... så nå ser skjermen min sånn her ut... :)

post-62103-1149063199_thumb.jpg

Lenke til kommentar
ehh.... er litt n00b så forklar litt nærmere, hva er DKP? og Decursive? og instance?

6211100[/snapback]

 

DKP er poeng du får for å være med i store huler som Molten Core, Blackwing Lair etc.

De fleste guilds gir 2dkp poeng pr. boss.

 

Når det er noen items som dropper, kan den med mest dkp først bestemme om de vil ha det itemet eller ikke.

 

Decursive er en addon for mage som gjør ting litt enklere for andre.

 

Men jeg skjønner det slik at du ikke har en level 60 enda, i tiden du blir eldre med charactern (levler) lærer du mer. Innen du er 60 har du nok lært det meste :)

 

Lykke til.

6211150[/snapback]

 

Hva feiler deg? Hva er det for slags statement "De fleste guilds gir 2dkp poeng. pr boss". Skaff deg int buff IRL.

 

Lag heller settning som feks. "De fleste guilds gir dkp poeng for å raide end game". KKTNX!

Lenke til kommentar
Jeg er raidleader for Riders On The Storm, så jeg har alt oppe for å ha oversikten over alle spillerne... Og med emergency-monitor kan jeg hoppe på å bandasjere en eller annen hvis de virkelig sliter... ^^

Og nå har jeg widescreen monitor i tillegg, så jeg har bedre plass... så nå ser skjermen min sånn her ut... :)

6213598[/snapback]

 

litt offtopic: hvilken addon er det du bruker for å forandre utseendet til de du er i gruppe med (på venstresiden)

Lenke til kommentar

Hehe veit om det stadiet du er på =) første gang jeg spelte wow var jeg paladin. det første jeg masa på var om noen kunne invitere meg til gruppe hehe. jeg hadde fåt for meg at å gå i gruppe hele tia var det samme som guild ^^. når jeg fant ut at det ikke var slik så gikk jeg i gruppe med en venn av meg og vi brukte 2 LAN dager på å bli lvl 16 hehe. ikke så bad egentlig da til å være 2 palas, anyways. første raidet jeg var på var når jeg var lvl 16 husker jeg så en "sjuk" warrior med en drit tøff hjelm, som jeg senere fant ut var Green iron helmet som ikke er så kul egentlig :p

 

sorry for offtopic men jeg driver bare å mimrer litt ^^

Lenke til kommentar
ehh.... er litt n00b så forklar litt nærmere, hva er DKP? og Decursive? og instance?

6211100[/snapback]

 

DKP er poeng du får for å være med i store huler som Molten Core, Blackwing Lair etc.

De fleste guilds gir 2dkp poeng pr. boss.

 

Når det er noen items som dropper, kan den med mest dkp først bestemme om de vil ha det itemet eller ikke.

 

Decursive er en addon for mage som gjør ting litt enklere for andre.

 

Men jeg skjønner det slik at du ikke har en level 60 enda, i tiden du blir eldre med charactern (levler) lærer du mer. Innen du er 60 har du nok lært det meste :)

 

Lykke til.

6211150[/snapback]

 

Hva feiler deg? Hva er det for slags statement "De fleste guilds gir 2dkp poeng. pr boss". Skaff deg int buff IRL.

 

Lag heller settning som feks. "De fleste guilds gir dkp poeng for å raide end game". KKTNX!

6214246[/snapback]

 

 

Foreslår at du editer den posten fort som juling, før moderator kommer å fyller warning baren din.

Du får ha velkommen til forumet, men vær så snill å ikke drit deg ut på de første postene.

 

Du kommer mye lengre med en hyggelig tone.

Lenke til kommentar

Hei.

 

 

Du har vel fått svar på hva molten core er, men ser også at de fleste tror DKP er standard i alle guild, dette er feil.

 

 

Jeg kjenner flere guild som har loot (altså tingene som dropper fra mob/boss'n) free for all. DVS vi dedikerer e person i guilden il å linke ut hvilke items som droper, dereter diskuteres det blan officerene (vi har en officer for hver klasse i spillet) disse driver ogå guilden, de deler lederskapet. Dereter blir det undersøkt vem som renger det mest. Det er utrolig vanskelg å lyge her, siden det er et krav i vår guild at alle opptaterer sin profil med på guildens forum, det er umuig å lyge") er det flere som trenger itemet ser vi på om de er trialist eller member. Member har loot right det har ikke trialist. DVS hvis ingen member trenger det så går vi videre til trialist, er det mange som trenger det, blir det /roll .

 

 

 

I mine øyner er dette det mest retferdelige systemet. UTEN DKP kan du foeksempel gå glipp ac et raid til MC uten at du blir liggende timesvis bk alle andre i DKP.

 

:)

Lenke til kommentar
I mine øyner er dette det mest retferdelige systemet. UTEN DKP kan du foeksempel gå glipp ac et raid til MC uten at du blir liggende timesvis bk alle andre i DKP.

 

:)

6218078[/snapback]

 

Okay....Det strider vel mot all logikk? De som har vært på flest raids bør jo ha prioritet på loot? Systemet virker jo kjempe, og jeg er enig i at loot med fordel kan distribueres ved hjelp av Class Leader, men å si at dette er mer rettferdig, det sliter jeg med å være enig i.

Lenke til kommentar
ehh.... er litt n00b så forklar litt nærmere, hva er DKP? og Decursive? og instance?

6211100[/snapback]

 

DKP er poeng du får for å være med i store huler som Molten Core, Blackwing Lair etc.

De fleste guilds gir 2dkp poeng pr. boss.

 

Når det er noen items som dropper, kan den med mest dkp først bestemme om de vil ha det itemet eller ikke.

 

Decursive er en addon for mage som gjør ting litt enklere for andre.

 

Men jeg skjønner det slik at du ikke har en level 60 enda, i tiden du blir eldre med charactern (levler) lærer du mer. Innen du er 60 har du nok lært det meste :)

 

Lykke til.

6211150[/snapback]

 

Hva feiler deg? Hva er det for slags statement "De fleste guilds gir 2dkp poeng. pr boss". Skaff deg int buff IRL.

 

Lag heller settning som feks. "De fleste guilds gir dkp poeng for å raide end game". KKTNX!

6214246[/snapback]

 

 

Foreslår at du editer den posten fort som juling, før moderator kommer å fyller warning baren din.

Du får ha velkommen til forumet, men vær så snill å ikke drit deg ut på de første postene.

 

Du kommer mye lengre med en hyggelig tone.

6215912[/snapback]

 

For dette er ikke en konto jeg lagde til netopp dette formålet(?), flame flame flame kktnxbay.

 

Og nei, min warning bar er ikke fyllt, og kommer ikke til å bli det.

 

Og btw: 'Ikke prøv å være sarkastisk mot andre, du er ikke spesielt god til det!

 

*Permban på begge kontoene*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...