nokia4life Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hei, Når jeg pleier å vri rattet, og jo mer jeg kommer nærmere maks utslag så gir den ett pip eller to, men når jeg vrir helt til enden og hvis jeg presser den mot enden av rattutslaget så skriker den en del.... Hva er galt? (forresten en Audi A4 TDI, 98)
kensyv Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 servoreima som slurer tenker jeg. kjøp ny og bytt evt prøve og stramme den du har.
nokia4life Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 servoreima som slurer tenker jeg. kjøp ny og bytt evt prøve og stramme den du har. 6210503[/snapback] Hakke motorbukk Tror jeg må ha ut motoren for å skifte luftfilter bare jeg Hehehe neida ,men er ikke lenge til man må det da..... og leverer til verksted tror jeg
kremt Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Husk og juster tilbake km-stand da etter du har bytta reima
otis Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Husk og juster tilbake km-stand da etter du har bytta reima 6210702[/snapback] Den var jo egentlig (nesten) stygg :!:
Andrivio Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Husk og juster tilbake km-stand da etter du har bytta reima 6210702[/snapback] hehe, du glemmer ikke slikt?
underground Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Har du nok servovæske? Kjørte en Volkswagen Vento engang og den begynte og pipe/skrike ved fullt rattutslag når det var for lite.
nokia4life Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 (endret) Har du nok servovæske? Kjørte en Volkswagen Vento engang og den begynte og pipe/skrike ved fullt rattutslag når det var for lite. 6219389[/snapback] Nok Servo olje.... Og KREMT...... Møller justerte den tilbake de....og de gjorde det i samme pris som de fikk for motorbytte Vil du kjøpe bilen nå kanskje?...lite kjørt bil.....eller kanskje jeg skal dra til en forhandler med den?...Eller hva sier du kremt? Endret 1. juni 2006 av nokia4life
ultramannen Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 På fullt rattutslag vil servoen på en ikke ny bil skrike. derfor bør du unngå å vri rattet helt i bånn. Det sliter unødvendig på servoen, og du får likevel svingt like mye.
automat Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Du bør også sjekke bremseklossene foran. Noen biler har elektronisk varsling av slitte bremseklosser. Bremseklossen har en "metalldings" som danner en sluttet krests når klossen er nesten utslitt. Av og til kan denne avstanden være så liten at fullt rattutslag vil kunne være nok til at kretsen blir sluttet. Dette skjedde på min Toyota. Til å begynne med trodde jeg også det var noe galt med servoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå