Gå til innhold

Overføre post fra Hotmail til Outlook Express ?

kjbu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg har noen hundre mail i Hotmail jeg ønsker å overføre til Outlook Express på en enkel måte. Ønsker ikke gjøre "videresend" da jeg mister avsender i sorteringen ved mottak i Outlook, samt at det er en del jobb med noen hundre mail :cry:

Noen som vet en løsning ?

Mvh

Kjetil

PS! Har ikke Hotmail Plus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei !

Jeg har noen hundre mail i Hotmail jeg ønsker å overføre til Outlook Express på en enkel måte. Ønsker ikke gjøre "videresend" da jeg mister avsender i sorteringen ved mottak i Outlook, samt at det er en del jobb med noen hundre mail :cry:

Noen som vet en løsning ?

Mvh

Kjetil

PS! Har ikke Hotmail Plus.

6208129[/snapback]

Du kan lage en ny konto i Outlook til Hotmail. Da vil denne bli synkronisert kontinuerlig og du vil få nye mail både i Outlook og i Hotmail.

Gå på Vertøy ---> Ny konto og følg beskrivelsene videre...

Skrevet
[Du kan lage en ny konto i Outlook til Hotmail. Da vil denne bli synkronisert kontinuerlig og du vil få nye mail både i Outlook og i Hotmail.

Gå på Vertøy ---> Ny konto og følg beskrivelsene videre...

6223172[/snapback]

Det er ikke nye mail jeg vil ha overført, men flere hundre gamle mail som ligger i Hotmail. Kan de gamle mailene overføres til Outlook på denne måten ? Og må en ikke ha "Hotmail Plus" for at det skal fungere ?

Mvh

Kjetil

Skrevet

Alle dine gamle mail vil også bli overført til Outlook, den blir synkronisert så den blir helt lik som innboksen din i Hotmail Plus. Hos meg fungerer det uten at jeg har Hotmail Plus.

Skrevet

Det ordnes automatisk av Outlook.

Problemet med dette er at mailene ikke blir flyttet, men kopiert. Sletter du en mail i outlook, fjernes den på nettet, og motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...