Gå til innhold

HW-Lan 06: Busser - fra hvilke byer?

Dahl

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg slenger meg inn med ett forslag. Alle dere som setter opp busser, lager en egen tråd for fks "tromsø-oslo via gudbrandsdalen bussen" og ber folk melde seg på der, eventuelt kan folk komme med innspill i den respektive tråd om de ønsker at bussen skal kjøre en liten omvei.

Ellers nevnte noen en buss som går innom Gjøvik og Hamar. Bare for å nevne det, ligger mjøsbrua NORD for Gjøvik, så det hadde nok vært lurest å ha to busser, en på vestsiden av Mjøsa forbi Hamar, og en på østsiden forbi Gjøvik, Biri, etc.

Cheers for HW-LAN!

6512892[/snapback]

Stemmer for dette jeg og.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva med en buss som kjører fra bodø igjennom hele norge, østnorge that is

6513567[/snapback]

Det var snakk om en fra tromsø som skulle gå sørover. står om den litt tidligere i tråden

Skrevet
hva med en buss som kjører fra bodø igjennom hele norge, østnorge that is

6513567[/snapback]

Hva faen er vitsen at den skal starte i Bodø?

Tror det er flere som drar fra Tromsø :)

Skrevet
Du kan da ta tog fra Stavanger? Tar tid, men så vidt jeg husker er det ikke så jævlig dyrt?

6587706[/snapback]

joda, men da kommer problemet med aa komme seg fra busstasjonen der. En LAN-buss hadde veart det optimale.

Skrevet
joda, men da kommer problemet med aa komme seg fra busstasjonen der. En LAN-buss hadde veart det optimale.

6591519[/snapback]

Toget fra stavanger stopper da på Oslo S?

Blir garantert å gå en LAN buss fra Oslo.

Skrevet
går det buss fra Meny på snarøya? gidder ikke å gå di 2-3 kilometerene helt til fornebu!

6613463[/snapback]

Rutebuss eller bil that is.

Skrevet

Haugesund... Tviler på at så veldig mange skal herfra.

Men, Stavanger og Bergen bør det gå busser fra. Da er vestlandet "dekket" for å si det sånn.

Skrevet

Dei hadde vert greit å fått avklaring på kva busser HW-lan setter opp da transport der det eineste som hindrer meg fra å bestille billett...

Skrevet

hva med alle som tar toget fra sør norge til oslo kan hoppe av på lysaker, så kan hw sette opp buss som frakter dem fra lysaker til lanet?

gjøre lysker til et lite samlingspunkt liksom.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...