Gå til innhold

Skal til Magalluf, Mallorca på fylletur.. tips? :D


Prytz.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke akkurat med det forbudet, men utenlands politi har en tendens til å være mye strengere enn norsk politi.

6208322[/snapback]

Jess, derfor jeg var litt nervøs :dontgetit:

Både Palma Nova og Magaluf har flotte strender og begge kan skilte med EUs Blue Flag. Dette er et kvalitetsstempel som forteller oss at sanden er pen og velholdt og at vannet er rent og klart. Det er gjort mye de senere årene for å gjøre området mer turistvennlig, noe som blant annet innebærer forbud mot flasker og alkohol på stranden.
Lenke til kommentar
Og drit i tattovering.

Ei som var med nedover klarte å ta tattovering nesten første dagen, kunne ikkje sole seg resten av turen EEHHEH, moro.

 

Derfor jeg tenkte å ta det før vi dro når all soling var ferdig gjort , men mulig jeg skipper det hvis ingen har noen plasser å anbefale. Var bare hvis noen visste om et sted så kunne jeg ta meg en liten en så det ikke var så altfor farlig om den er litt rar. men kan heller spare opp til en ny en her i det flotte landet vi lever i :w00t:

Endret av alec09
Lenke til kommentar
Btw, noen som vet hvor strenge de er på det flaske/alkoholforbudet på stranda? :hmm:

6208294[/snapback]

Ganske strengt .Badevaktene tek det fra deg om dei ser.

 

Og drit i tattovering.

Ei som var med nedover klarte å ta tattovering nesten første dagen, kunne ikkje sole seg resten av turen EEHHEH, moro. :) Studioet såg visst ganske proft ut, men tatoveringa var heller.. Eh.. ja.

 

Og Gjøkeredet er ein norsk bar, ja.

Lenke til kommentar
Ganske strengt .Badevaktene tek det fra deg om dei ser.

 

Og drit i tattovering.

Ei som var med nedover klarte å ta tattovering nesten første dagen, kunne ikkje sole seg resten av turen EEHHEH, moro. :) Studioet såg visst ganske proft ut, men tatoveringa var heller.. Eh.. ja.

 

Og Gjøkeredet er ein norsk bar, ja.

6208470[/snapback]

Okey, da drikker vi ikke der da! Vorspiel på hotellrommet får duge! :w00t: Jeg som hadde lyst å ta en liten, søt tattovering der nede! :dontgetit:

 

jess baby.. i am ready :D

6208494[/snapback]

Haha Andreas! Du registrerte deg for å skrive slik en givende kommentar! :ermm:

Endret av The_Prytzinator
Lenke til kommentar
jess baby.. i am ready :D

6208494[/snapback]

 

Nei dæven er du her også nå haha.. 3 av 4 :p NOen andre som skal nedover til mallorca mellom 3. og 11. juni? OG er det noen plasser som går an å pierce seg der nede på det må jo være litt mindre farlig enn en tattooering.

Lenke til kommentar
jess baby.. i am ready :D

6208494[/snapback]

 

Nei dæven er du her også nå haha.. 3 av 4 :p NOen andre som skal nedover til mallorca mellom 3. og 11. juni? OG er det noen plasser som går an å pierce seg der nede på det må jo være litt mindre farlig enn en tattooering.

6208535[/snapback]

 

tenkte æ sku ta ei tattovering av mæ sjølv over heile ryggen... trur dåkker d e dumt?

 

btw: the prytzinator e gay... :w00t:

Lenke til kommentar
Når er det du skal nedover? jeg skal ned den 10ende neste måned :)

 

Vi er på Mallorca 3. juni - 10. juni! Så vi reiser hjem når du/dere kommer :D

6208048[/snapback]

 

 

Jaja, du får skrive noen hete tips i denne tråden så jeg vet hva jeg skal og ikke skal gjøre ;D

Lenke til kommentar
jess baby.. i am ready :D

6208494[/snapback]

 

Nei dæven er du her også nå haha.. 3 av 4 :p NOen andre som skal nedover til mallorca mellom 3. og 11. juni? OG er det noen plasser som går an å pierce seg der nede på det må jo være litt mindre farlig enn en tattooering.

6208535[/snapback]

 

tenkte æ sku ta ei tattovering av mæ sjølv over heile ryggen... trur dåkker d e dumt?

 

btw: the prytzinator e gay... :w00t:

6208556[/snapback]

 

Når Steve-O gjør det må det jo være smart :p Men blir jævla bra gleder med som prytzinator gleder seg til generell boy-on-boy action :tease:

Lenke til kommentar
Jaja, du får skrive noen hete tips i denne tråden så jeg vet hva jeg skal og ikke skal gjøre ;D

6208577[/snapback]

Will do! :thumbup:

 

Men hvis man ser bort fra alt våset mine kjære venner har skrevet her, tar jeg gjerne mot flere tips fra forumbrukere som har gjestet Magalluf tidligere! ;) Leste noe om go-cart and shit? :dribble: Og et megasvært badeland?

Endret av The_Prytzinator
Lenke til kommentar
Men sex på stranda = MHM!!

6206273[/snapback]

Sand på alle steder du ikke vil ha det? :/

6208895[/snapback]

 

Er ikke genialt (praktisk sett) å gjøre det i et fly heller, men det er tanken som teller :D Og sex på stranda er jo en all-time favorite, må jo oppleves.

Lenke til kommentar

Styr unna badeland, ALT for mange folk, UHORVELIG mange unger. Kø, kø, kø, med andre ord. Og drikking på stranden ---> brusflaske med sprit. Bare husk 2-3 liter med vann også, og chips. Mye chips, viktig med salt! Jeg skal også ned dit, men ikke før i slutten av juli. Det blir meeeget bra! :)

Utelivet er intenst, jentene står i kø! :thumbup:

 

NB: Muligens ikke mange folk i badelandet i begynnelsen av juni, men er uansett ikke noe jeg ville satt av en halv dag til. Ikke når dere skal være 7 dager. Likegodt å bli i hotellbassenget / stranden, eller hva med å leie moped/bil og finne dere en koselig plass langs sørkysten? Glimrende å snorkle på Mallorca!

Lenke til kommentar
Likegodt å bli i hotellbassenget / stranden, eller hva med å leie moped/bil og finne dere en koselig plass langs sørkysten? Glimrende å snorkle på Mallorca!

6221260[/snapback]

Tenkte på det, men det er vel 21 år på leie av bil? Vi er bare 19.. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...