Duqe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Har en mp3fil der volumet er veldig lavt og det blir tungvindt å måtte skru opp volumet hver gang jeg spiller filen, noen som vet hvilket program jeg kan justere opp volumet permanent på selve fila?
HoaXed Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Har en mp3fil der volumet er veldig lavt og det blir tungvindt å måtte skru opp volumet hver gang jeg spiller filen, noen som vet hvilket program jeg kan justere opp volumet permanent på selve fila? 6201797[/snapback] Bortimot ALLE lydredigeringsprogrammer, sjekk google eller prøv audiocity
Zeph Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Eg fant eit program til å justere volumet på låtene, MP3Gain trur eg navnet var, men har opplevd etterpå at det ikkje alltid er tilnærma samme volum sjølv om det er så i følge programmet.
Torbjørn T. Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Bortimot ALLE lydredigeringsprogrammer, sjekk google eller prøv audiocity 6205987[/snapback] For å gjere det litt enklare å finne: Audacity.
HoaXed Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Bortimot ALLE lydredigeringsprogrammer, sjekk google eller prøv audiocity 6205987[/snapback] For å gjere det litt enklare å finne: Audacity. 6206036[/snapback] Var det det som stod. på tide å bytte linser. Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå