Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Friskrivning eksamen sidemål [Generasjoner]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet heilt sikkert om det er lov å putte arket inn i printern eller ei? står da ikke noen begrensninger ved bruken av arket i informasjonen...
Da jeg ringte til skolen fikk jeg opplyst at arket KAN rives løs, KAN skrives ut på printer og selvfølgelig kan des skrives på begge sider. Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar

ut i fra det jeg ser så vil oppgavene handle noe om:

 

Materialisering

 

Utdanning

 

Dessertgenerasjonen

 

Diskusjon om eldrepolitikk, eldrebølgen?

 

Forandringen fra storfamilien til kjernefamilien - alenemødre/fedre

 

Ett eller anna om integrering av innvandrere, usikker

Lenke til kommentar
noen som vet heilt sikkert om det er lov å putte arket inn i printern eller ei? står da ikke noen begrensninger ved bruken av arket i informasjonen...
Da jeg ringte til skolen fikk jeg opplyst at arket KAN rives løs, KAN skrives ut på printer og selvfølgelig kan des skrives på begge sider.

6207893[/snapback]

det samme fikk jeg beskjed om da jeg spurte i dag :)

Lenke til kommentar

her er det som står fra utdanningsdirektoratet:

 

Notat frå arbeidet i førebuingsdelen kan takast med til eksamen. Omfanget av notatet er for alle fag med førebuingsdel avgrensa til to A4-sider. Notatarket skal ikkje leverast inn saman med oppgåvesvaret og skal ikkje vurderast. Dette gjeld òg for friskrivingsdag med førebuingsdel i norsk

 

edit: link med dokumentasjon: http://udir.no/templates/udir/TM_Artikkel.aspx?id=658

 

Det står INGENTING om det ikke kan printes. Det skal ikke leveres inn en gang, så bare print i vei spør du me. Det er ikke skolene som bestemmer dette, så Kizzaz, bare ring tilbake og henvis til rundskriv 17-2005 fra udir :)

Endret av trulsta
Lenke til kommentar

Jeg tenkte at vi kunne printe, men har egentlig funnet ut at jeg får mer prest inn med å skrive, har prest over 5 A4 sider med stoff inn på disse 2 sidene. I tillegg så gjør gulfargen printen elendig.

 

Skolen tror at med en gang man ikke vet noe så bestemmer de, uten å sjekke skikkelig. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...