Gå til innhold

TES: Bedre garafikk i morrowind etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan noen her legge ut noen linker til modes til morrowind, tribunal og bloodmonn eller til en side der det står åssen jeg gjør om ini. fila så grafikken blir litt bedre...

TAKKER

Endret av The Ghost
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sånn ja, mye bedre enn slik du først postet.

Og som sagt ville jeg først tatt et søk på forumet, mange tråder om dette.

Endret av Lakus
Skrevet (endret)
Bli med og fargelegg forumet :-)

Det er enkelt...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skriv [color=blue red osv] Teksten din [/color] Og så enkelt er det....

Så enkelt er det ja, og så utrolig irriterende er det. Og har du i det hele tatt sett på stickyen? Ikke det, nei. La oss se på tittelen:

Les dette før du poster - gjorde du det? Neivel, nei.

her finner du svar! - hmm, kanskje du kan finne svar på spørsmålene dine der? :hmm: (hint: ja, det gjør du - begge to.)

Endret av MiSP
Skrevet

IKKE NÅR DU SPØR I EN SÅ STOR OG ENORMT IRRITERENDE GRØNN FARGE! LES RETNINGSLINJENE! DE ER MOT DETTE 100%!

TAKK

Har lest imellom dem ja....

Måtte jo svare på noen spørsmål !

Lengesiden det da :p

Og hvis det er så irriterende så skjønner jeg ikke hvorfor det er mulig og fargelegge osv. på detta forumet :hmm:

Skrevet

IKKE NÅR DU SPØR I EN SÅ STOR OG ENORMT IRRITERENDE GRØNN FARGE! LES RETNINGSLINJENE! DE ER MOT DETTE 100%!

TAKK!

6200821[/snapback]

6200849[/snapback]

Og Lakus har du ADHD ?

Skrevet
Og hvis det er så irriterende så skjønner jeg ikke hvorfor det er mulig og fargelegge osv. på detta forumet :hmm:

6201138[/snapback]

Det er for å kunne gjøre ting mer oversiktlig, ikke for å tiltrekke deg oppmerksomhet. Hvis du ser i stickyen og følger linkene til de andre guidene der, så skjønner du hva jeg mener.

Skrevet

Ta til deg kritikken og ikke la den slå ut over andre.

Nei har ikke ADHD, men forhåpentligvis så merket du hvor irriterende farger kan være.

Skrevet

Trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt. Når han så begynner å gå på personangrep på enkelte, trur eg det er like greit og stenge tråden før den utviklar seg vidare.

Tråd stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...