gamer73 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Vår tid gikk ut 10 sec etter at ramstein the gorger kom ut fra Baron "huset". Det jeg gjorde som MT var å løpe forbi ham inn døren i håp om å nå baron før tiden gikk ut. Selvsagt var døren hans lukka og vi wipa:) MEN. Hvor mye tid trenger vi å ha igjen når ramstein kommer ut av døren? Sånn at vi vet hvordan vi ligger ann i løypen liksom. Som MT var alle pulsa mine valid. Vi aggroet ca 8-10 mobs for mye pga body-aggro-pull og vi var uheldig med et "øye" som kom opp og sendte 2 ekstra bats på oss. Vi wipa ikke ene enste gang før jeg løp inn i baronhuset i min desperasjon, så jeg er sikker på at gruppen vår lett kan gjøre dette bare vi gjør det fort nok. så hva bør tiden vår være når ramstein kommer ut av døren? Endret 30. mai 2006 av gamer73
Loeve Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Et par minutter? Har folk peiling på hva de holder på med, skal det greit kunne gjøres på 40 minutter. Bare pass på å alltid ha fiender pullet, og rotasjon blant healerne hvis dere har f.eks en paladin og en priest eller en shaman og en druid. Men ja, et par minutter. Rundt ett minutt til Rammstein himself og et minutt til de andre elitene.
gamer73 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 takk for tips. Det er egentlig første gang jeg selv har prøvd baron på 45 min. Men jeg hadde oversikten over hvilke mobs som skal ned på skjermen ved siden av hovedskjermen min. Tror presten i partyet vårt har klart baron 45 min (uten at hun hadde oppdraget hehe). Magen vår er en RL venn av meg og er ekstremt random-spiller og han kan nok forbedre en del med sin aoe...men det kommer. Men ok...et par minutter...da er vi ikke langt unna. Så lenge vi ikke kjører dem aggro-body-pullsa som vi gjorde så skal dette være i boks. Det hadde hjulpet så utrolig om jeg kunen skreket ut ordrer på TS, men det var bare meg og magen som var der og han kunne ikke snakke pga sint som faen kone som skal sove hele tiden.... Jeg nekter å tro at vi ikke kan klare dette da vi alle er spillere med lang erfaring i wow. Jeg tror at jeg må bruke tank gear i stedet for mitt dps gear...sant nok..jeg gjør masiv skade med dps gear, men da tror jeg healer slipper opp for mana og vi wiper...hva er deres tanker om dps gear kontra tank gear hos meg? som MT
Loeve Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Mitt første run på 45 minutter var med en warrior i rank 14-utstyret som tank. Berserker og sweeping hele veien, funket sinnsykt godt. Er ikke som om det er noen veldig sterke fiender i Stratholme uansett. Er healingen ikke helt prima er nok tank-gear det beste, dog.
gamer73 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 (endret) healing er topp den, men dmg gearet mitt er ikke end-game så jeg tar en del skade. Healer skal også holde roguen i livet:) og magen:) Men selvsagt..presten er ikke end-game epic:) Tror hun har et par 3 epics...thats it..men hun kan jobben sin! Men skjønner poenget..tank gear funket jo bra i går kveld så.. Og det er utrolig hvor stor forskjell det er i skade mottatt fra mitt dps gear til mitt tank gear...det er noe jeg spes har merket meg i den senere tid. Endret 29. mai 2006 av gamer73
Loeve Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Roguen skal greit kunne holdes i live med én enkel renew. Magen skal vel heller ikke ta veldig mye skade. Med gode shackles og kjapp tanking fra din del skal du ta det aller meste av skade, så. Et godt tips er rett og slett inner focus - ZHC - prayer of healing når alle begynner å bli lave. Sparer masse masse tid og mana på det.
gamer73 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 (endret) takk for tips....jeg tror jeg klarte å holde rimelig godt på aggro, men det var jammen ikek lett til tider med 4-5 mobs...men både mage og prest var dyktig med shackle og sheeps..uten det hadde vi wipet. Men det at vi ikke wipet ene eneste gang før jeg ble desp og løp inn i baron-huset bevitner om at måten vi gjør det på fungerer bra nok for 45 min run. Og dem to min vi trenger tror jeg vi får med å unngå å aggroe dem mobsa som ikke skal pulles. Har også tenkt på å la mage og prest cleare sugarhuts:) eller hva det nå kalles...og at vi tre andre begynner å pulle neste gruppe... Jeg frykter bare litt for at jeg kommer til å engage baron i kamp før alle har top mana og liv...men vi får se. Håpe vi får 30 sec til 1 min tid til å hvile før vi gyver løs på baron. Med fult liv og full mana har jeg aldri død foran baron med "present gear" PS: Må baron dø før 45 min oppdrag er completed? Eller kan man frigi henne under kampen liksom? hmm har sett at buret først åpner seg etter baron er død så dette går sikekrt ikke da men.... Endret 29. mai 2006 av gamer73
Loeve Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Man må bare starte kampen så stopper klokka. Og det heter ziggurats
gamer73 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Man må bare starte kampen så stopper klokka. Og det heter ziggurats kk:) ok..det var det det het..jeg husker det aldri hehe... alltid hat problemer med å huske navn som ikke er naturlig norsk eller engelsk. Jeg jobbet med en kar fra india i 3 år....og jeg klarte aldri å verken uttale eller skrive navnet hans rett:)
ugotabanana Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Tja har jo gjort dette for en guildie da han skulle ordne seg 0.5 set med sin alt. Gruppen besto av: 1 Palydan 1 Warlock 1 Rogue 1 Druid 1 Warrior - Duelwieldet, tar litt mer skade men gjør tilgjengjeld mye mer. Prøv få med deg noen folk som har litt bedre enn grønt gear fra før da bør det gå rimelig greit. Vi hadde vell en 3-4 minutter til gode da baronen døde så gikk vell i ok speed. Endret 29. mai 2006 av brutti
Zlash Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg tror at jeg må bruke tank gear i stedet for mitt dps gear...sant nok..jeg gjør masiv skade med dps gear, men da tror jeg healer slipper opp for mana og vi wiper...hva er deres tanker om dps gear kontra tank gear hos meg? som MT 6199933[/snapback] Regner med at du og healer har litt epix fra før av, så kjør 2hand/DW på alt utenom Baron. Gomle healthstones, potions når presten sitter å drikker. Har du en warlock/shammy/paladin i gruppen så er det mulig å løpe fra en del pulls, for deretter å rezze når du står i sikkerhet. Eventuelt bruke invisibility potions. Endret 29. mai 2006 av Zlash
Zlash Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) dobbeltpost....... Endret 29. mai 2006 av Zlash
gamer73 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Ja..jeg kunne prøvd 2H dmg dealing også ja...fordelen er at vi tar mobsa ned endel fortere...hmm...må høre hva dem andre syntes. Det kreves en del mer av meg da...stanceshift taunt osv....men men...i tank gear bor jeg jo i def stance uansett. Jeg har jo vært dps i strat før, men da var det med guild MT som tank...det gikk jo som en drøm.. Det skader kanskje ikke å prøve det en gang ihvertfall. vi merker jo fort om det går riktig vei
Carl M Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Strat baron 45 minutter, to nøkkelting for lettest mulig gjennomførelse:Få tak i tilstrekkelig healing ... slik at warrior kan pløye igjennom alt med en 2 hander i zerker stance med whirlwind. Vi hadde 3(!) warriors, en som var ganske godt equippa og to helt bob-bob equippa warriors, en holy priest med skikkelig bra equipment og en eller annen mage som sistemann. Tut og kjør, kom til baron på 35 minutter. Edit: Ja og, bosser tanker man med shield og 1hander i defensive stance mens øvrigheten fillerister vedkommende. Endret 29. mai 2006 av Carl M
John Keats Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har tatt 45 min baron run med noen venner av meg hvor alle satt på VT. Meg ( Warrior ) Rogue Rogue Priest Paladin Healerne bytta på å heala slik at det aldri ble drikkepauser, vi drev med fear ward etc. Hadde ett wipe nede ved spider og skippa magistrate. 2 sec igjen av timeren nå baron døde :o
gamer73 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 (endret) takk for fine tips mine venner! Jeg skal prøve zerker stance og 2H (det er jo slik jeg trives best uansett:: ) Vi har ingen dvergeprester i guildet vårt så fear ward blir det smått med:) Men uansett....i kveld braker det løs om jeg får guttungen i seng til kl 20:) Jeg skal poste her hvordan det hele gikk. Å få gjort baron 45 har vært en torne i min side helt siden jeg med skrekk så at dette måtte gjøres for å oppgradere valor. Etter det må jeg bare skaffe min siste valoritem som er skuldre....dem nekter å droppe for meg...alt annet gikk fort...untatt skoa som jeg brukte 12-15 ganger på. Hjelm og chest droppet 1. og 2. gang jeg sto overfor bossene. EDIT: jeg vil si det slik at med deres gode tips og min erfaring så skal det ihvertfall ikke stå på meg om vi ikke klarer 45 min:) Endret 29. mai 2006 av gamer73
gamer73 Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 VI KLARTE DET! Tusen takk dere. 45 min er i boks. Vi hadde 3 min igjen når vi gikk inn foran baronen. To min igjen når alle var buffa og full mana/liv. Baronen gikk ned som vanlig og vi var i ekstase:) Partyet besto av: Warrior (meg selv) Priest (guild mate) Mage (pick up) Pala (guild mate) Warlock (guild mate) Vi gjorde det på 4 og kveldens siste forsøk da vi alle var trette etter 3 wipes. Det som var bra var at på de 3 første forsøkene wipet vi relativt tidlig pga alt for mye adds. På 4 og siste forsøket hadde vi lært av dem feilene vi gjorde i dem 3 andre. Jeg var DPS warrior all the way, da vi hadde en smule lite dps som dere ser. Eneste jeg tanket i fult tank gear var baronen selv. Healer gjorde en strålende jobb med å holde meg i livet. Vi hadde ingen spesielle buffs..bare vanlige partybuffs og jeg hadde major heal som ble brukt 1 gang. Men mana users drakk som gale mens jeg pulla. Det var sinnsykt slitsomt til tider og vi var alle piss nervøs Vi hadde dmg meter og jeg toppa den med ca 30%, mage var på 28-29% og resten fordelt på dem andre. Guild masteren vår gratulerte oss som gruppe nr.2 som har klart det i vår guild på 350 medlemmer. (selv om jeg tror enkelte andre medlememr har vært med på 45 min med andre guild og ikke hatt oppdraget til den tid) Han strålte og gledet seg over at vi er med på å gjøre guildet hans sterkere. For meg var dette det største øyeblikket i mitt wow liv og hadde egentlig aldri tenk at jeg skulle klare det. Men teamwork FTW! Men stor takk til dere. Uten dere hadde jeg ikke vist hvordan vi lå ann i løypen mht tid og at jeg hadde ikke kjørt dps gear heller tror jeg. Jeg vil si det slik at dere var lagets 12. mann:) (alla brann-sangen:) )
Ildflue Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Grats, du spiller på Silvermoon right? Hva kaller du deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå