Gå til innhold

Folkehøgskule eller ikkje?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Eg har komen inn på Voss folkehøgskule, data og internett linja. Har også søkt meg inn på diverse høgskular(engelsk, historie, psykologi).

 

Skal også inn i militæret August neste år.

 

 

No sit eg her og veit lite om kva eg eigentleg vil. Folkehøgskule virkar interessant ut, men også det å ta eit år med engelsk på høgskulen i volda(kan då bu heime). Eg har også ein deltidsjobb, og skal inn i militæret. Så her er det mange for og mot argument for eit år på folkehøgskule.

 

Så, eg spør: Kva ville de ha gjort om de var i mine sko?

 

Og om nokon har gått på Voss folkehøgskule, sei gjerne di erfaring om skulen! (Har fått informasjon frå ein, som gjekk der for nokre år sidan, men skadar ikkje med informasjon frå fleire)

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikkje tvil på det ein gang. Folkehøgskule er minner for livet! Og det å kunne bu heime når du studerer er eit dårlig argument. Kom deg ut i verda og møt nye venna! Du kjem garantert ikkje til å angre viss du går på folkehøgskule!

6198497[/snapback]

 

trass i at eg skal inn i militæret?

Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg ikke tok et år på folkehøgskole. Tror det kunne gitt noen veldig fine minner.

 

Står valget mellom forsvaret og folkehøgskole ville jeg valgt folkehøgskole. Koster kanskje litt mer, men du får oppleve mer og treffer garantert flere jenter enn du ville gjort i forsvaret :p.

Lenke til kommentar
Jeg angrer på at jeg ikke tok et år på folkehøgskole. Tror det kunne gitt noen veldig fine minner.

 

Står valget mellom forsvaret og folkehøgskole ville jeg valgt folkehøgskole. Koster kanskje litt mer, men du får oppleve mer og treffer garantert flere jenter enn du ville gjort i forsvaret :p.

6199027[/snapback]

 

Eg har allereie sagt ja til militæret. (inn august 2006)

 

Så enten blir det folkehøgskule -> Militæret-> Bergen (1 år med engelsk ... deretter who knows)

 

eller engelsk på høgskulen i volda -> militæret -> Bergen

Lenke til kommentar

Eg vil anbefale folkehøgskule.

Tok det sjølv etter vidaregåande, og det var verd det.

Møtte nye folk, får inntrykk og impulser ein ikkje vil få gjennom studier.

Ein har godt av å komme seg litt i eit anna miljø før ein begynner med studier o.l

 

Militæret gir ikkje heilt det same då det er ofte litt spesielt miljø i militæret grunna mangelen på det andre kjønn.

Men ein får litt av det same utbytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...