mortenmm Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Dette spillet er det mange som gleder seg til,så jeg tenkte jeg burde lage en post der folk kan diskutere spillet... Hvis det er noen som ikke har sett det før, kan dere sjekke hjemmesiden ut her Spillet ser ganske bra ut, og det faktum at en person kan bli archlord er jo kult Rasene man kan velge mellom er orker, menn og moonelves(månealver) Det er 8 forskjellige ''yrker'' innenfor disse,som er: Human Knight - Male Archer - Male Mage - Female Orc Berserker - Male Sorceror - Male Huntress - Female Moonelf Elementalist (Summoner/Mage) - Female Spiritualist (Ranger) - Female Det som er litt teit er at man ikke kan velge kjønn, men jeg har sett så mange klager nå at det kan være de forandrer det. Release datoen er usikker enda, og jeg har sett alt fra 3 Juli til 20 November.. Får bare håpe på at spillet kommer i sommer PS: Dette er et MMORPG for dem som ikke vet det
Endel Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Ikke mye aktivitet på denne tråden ......uansett,beta er like om hjørnet,mener jeg leste 11.august,og release skal være i Q3
Neppe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Denne blir ikke så stor, det kan jeg banne på De skal gi ut 15000 beta accounts, jeg fikk invitasjon idag
oophus_3do Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Denne blir ikke så stor, det kan jeg banne på De skal gi ut 15000 beta accounts, jeg fikk invitasjon idag 6633519[/snapback] Grattis Og beta starter 11.aug? Du får skrive litt om spillet når du har fått noen timer ingame.. Så er det sikkert noen her som blir fornøyde. PS: Ta å "fraps'e" litt også kanskje
Neppe Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 nja. Tviler det blir lang tid med dette spillet. Er jo prikk likt Lineage 2 nesten. Men vi får se
TST Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg