Gå til innhold

den store Archlord posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette spillet er det mange som gleder seg til,så jeg tenkte jeg burde lage en post der folk kan diskutere spillet... Hvis det er noen som ikke har sett det før, kan dere sjekke hjemmesiden ut her

Spillet ser ganske bra ut, og det faktum at en person kan bli archlord er jo kult :cool:

Rasene man kan velge mellom er orker, menn og moonelves(månealver)

Det er 8 forskjellige ''yrker'' innenfor disse,som er:

Human

Knight - Male

Archer - Male

Mage - Female

Orc

Berserker - Male

Sorceror - Male

Huntress - Female

Moonelf

Elementalist (Summoner/Mage) - Female

Spiritualist (Ranger) - Female

Det som er litt teit er at man ikke kan velge kjønn, men jeg har sett så mange klager nå at det kan være de forandrer det.

Release datoen er usikker enda, og jeg har sett alt fra 3 Juli til 20 November..

Får bare håpe på at spillet kommer i sommer :D

PS: Dette er et MMORPG for dem som ikke vet det :thumbup:

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye aktivitet på denne tråden :dontgetit: ......uansett,beta er like om hjørnet,mener jeg leste 11.august,og release skal være i Q3 :)

Skrevet
Denne blir ikke så stor, det kan jeg banne på :p

De skal gi ut 15000 beta accounts, jeg fikk invitasjon idag :)

6633519[/snapback]

Grattis :)

Og beta starter 11.aug?

Du får skrive litt om spillet når du har fått noen timer ingame.. :) Så er det sikkert noen her som blir fornøyde.

PS: Ta å "fraps'e" litt også kanskje ;)

Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...