JoaJoa Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Det kan ta opp til et par dager før de svarer på kundeservice! Jeg har aldri hatt det problemet når jeg har bestilt derfra. Har fyllt inn kortinformasjon, "logga" inn på nettbank for å fullføre betalingen og fått ordrebekreftelsen med en gang opp på skjermen! Kan være noe problemer med kortet ditt! 6992994[/snapback] Trenger vel ikke logge inn på nettbanken for å fullføre bekreftelsen? Aldri gjort det før andre steder iallefall, bruker visa... Endret 3. oktober 2006 av JoaJoa
Panic Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Det kan ta opp til et par dager før de svarer på kundeservice! Jeg har aldri hatt det problemet når jeg har bestilt derfra. Har fyllt inn kortinformasjon, "logga" inn på nettbank for å fullføre betalingen og fått ordrebekreftelsen med en gang opp på skjermen! Kan være noe problemer med kortet ditt! 6992994[/snapback] Trenger vel ikke logge inn på nettbanken for å fullføre bekreftelsen? Aldri gjort dette før, bruker visa... 6993065[/snapback] Jeg som har Visa kort fra DNB Nor må iallefall det! Etter jeg har fyllt inn kortinfo kommer det automatisk opp et vindu der jeg må fylle inn samme info som når jeg logger inn på nettbanken! Deretter blir betalingen utført og jeg blir sendt tilbake til cdon's ordrebekreftelse! Endret 3. oktober 2006 av Mobilfriken
Betabob Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er litt nysgjerrig på den skyvegreia på w850'en. Jeg har en kompis som har en Nokia N80 og den skyvegreia på den er sånn at den stadig vekk spretter opp når man har den i lomma og skal ta den opp eller legge den ned. For de av dere som har fått w850; er det noe mekanisk lås som stopper at den glir opp, evt hvor "slarkete" er den i den glidegreia? -bb-
tacomodo Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er litt nysgjerrig på den skyvegreia på w850'en. Jeg har en kompis som har en Nokia N80 og den skyvegreia på den er sånn at den stadig vekk spretter opp når man har den i lomma og skal ta den opp eller legge den ned. For de av dere som har fått w850; er det noe mekanisk lås som stopper at den glir opp, evt hvor "slarkete" er den i den glidegreia? -bb- 6993262[/snapback] Da fikk jeg min i dag likevel! Herlig telf. Sånn deilig kvalitetsfeel over den!
mortengutt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nå har jeg endelig fått den, og den er skikkelig lekker. Men hvilket oppsett skal man bruke? På Telenor sine sider har ikke W850-oppsettene kommet opp ennå. Noen som vet hva man evt kan bruke?
tacomodo Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Slidern er forresten ganske hard og solid. TRor ikke den skal gli opp noe særlig uten at du vil det. Jeg har et spm til dere andre som har telfen - hvordan bytter man mellom T9 ord uten å trykke opp eller ned på d-padden ?
mortengutt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Fått alt nå, bortsett fra Mobil Back Up. Prøvd å bruke instillingene til K800, men vet ikke om tjenesten er nede, men den står bare og søker uten å ta inn noe. Noen som har brukt andre telefonmodellers sykroniseringer?
JoaJoa Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet når den i hvit kommer? den svarte har kommet/kommer nå til de fleste nettbutikkene, men hva med den hvite? Det er noe som heter at svart farge har forminskende effekt, mens hvitt har en forstørrende effekt. Noen som har sett den hvite å kan avkrefte/bekrefte at dette gjelder mobilen også?
Mr team Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet når den i hvit kommer? den svarte har kommet/kommer nå til de fleste nettbutikkene, men hva med den hvite? Det er noe som heter at svart farge har forminskende effekt, mens hvitt har en forstørrende effekt. Noen som har sett den hvite å kan avkrefte/bekrefte at dette gjelder mobilen også? 6997158[/snapback] Tror den kommer 3 uker etter den sorte ca.
Anxe Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Åkai, spørsmål... lette, men fant ikke noe... - Har telefonen blitz? - Kan man spole raskt fram i videofilmer, som på K800i? Har w810i, men videofunksjonen irriterer meg. Bruker den en del da jeg tar mye buss. Irriterende at den ikke spoler raskere enn den gjør. Dessuten synes jeg den knirker til tide og virker "billig". Hvordan er w810 og w850 sammenlignet sånn sett? Har ikke hatt min telefon lenge (3 mnd), men jeg er en streber etter perfeksjonisme
mortengutt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Legger med noen bilder jeg har tatt av telefonen. Kanskje ikke de beste d, men er så bissy med å leke med den. Sinnsykt fresh, mp3-spilleren og lyden er en drøm. Og by the way, det blinkelyset bak navigeringsknappen kan man velge om man skal ha av eller på. Men syntes det var kult å ha det på jeg PS: Får ikke lagt til bildene, vet ikke hva som er feil på sida. Lastet de opp her om noen vil se eller legge dem inn her: http://rapidshare.de/files/35463492/2006_10_04.zip.html Endret 4. oktober 2006 av mortengutt
basip Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Mortengutt: Hvordan synes du navigasjons knappene er? De ser ut som det er slitsomt å trykke på dem i lengden, kan du bekrefte eller avkrefte dette? Må man trykke hardt ned for å få noe respons? Hadde du giddet å legge ut noen bilder tatt med mobilens kamera? Telefonen ser veldig bra ut! Tror det blir en slik på meg hvis navigasjonsknappene er ok
mortengutt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Mortengutt: Hvordan synes du navigasjons knappene er? De ser ut som det er slitsomt å trykke på dem i lengden, kan du bekrefte eller avkrefte dette? Må man trykke hardt ned for å få noe respons? Hadde du giddet å legge ut noen bilder tatt med mobilens kamera? Telefonen ser veldig bra ut! Tror det blir en slik på meg hvis navigasjonsknappene er ok 6999855[/snapback] Den er litt hard, men ikke noe problem å bruke. Bedre at den er litt for hard enn at den blir for løs og vinglete. Så synes både tastatur og navigasjonstastene er bra. Bildene blir også overraskende bra med tanke på at den ikke har autofokus. Så de er som K750, W800 osv, bare at du ikke får "låst" bildet slik du får med autofokusen, så da må man være flinkere til å finne rett avstand og vinkel osv
basip Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Mortengutt: Hvordan synes du navigasjons knappene er? De ser ut som det er slitsomt å trykke på dem i lengden, kan du bekrefte eller avkrefte dette? Må man trykke hardt ned for å få noe respons? Hadde du giddet å legge ut noen bilder tatt med mobilens kamera? Telefonen ser veldig bra ut! Tror det blir en slik på meg hvis navigasjonsknappene er ok 6999855[/snapback] Den er litt hard, men ikke noe problem å bruke. Bedre at den er litt for hard enn at den blir for løs og vinglete. Så synes både tastatur og navigasjonstastene er bra. Bildene blir også overraskende bra med tanke på at den ikke har autofokus. Så de er som K750, W800 osv, bare at du ikke får "låst" bildet slik du får med autofokusen, så da må man være flinkere til å finne rett avstand og vinkel osv 7000270[/snapback] Takker for svar Dette høres virkelig ut som mobilen for meg da. Er blitt skeptisk til SE`s Joysticker. Fått problemer med den på T68i, T610, og K750. Men linker generelt sett SE bedre enn nokia uansett, så da må jeg få prøvd denne løsningen også - gleder meg !
JoaJoa Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er også negativ til joystickene på mobiler, etter gjentatte negative erfaringer med dem på SE. Men navigasjonstasten på w850 er jo ikke joystick, så jeg ser ikke at dette skulle være noe problem.
Anxe Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Ømmm... Bump? Er vel to forholdsvis lette spørsmål? - Har telefonen blitz? - Kan man spole fort i videoene? Mener ikke mase ass, tror bare ikke på at ingen veit det EDIT: Har visst ikke blitz nei. Kjipern. Da dumpa jeg den telefonen. Endret 4. oktober 2006 av Anxe
Torjus Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Noen som har funnet noen bugs på w850i? Jeg får min i morgen!
Panic Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ømmm... Bump? Er vel to forholdsvis lette spørsmål? - Har telefonen blitz? - Kan man spole fort i videoene? Mener ikke mase ass, tror bare ikke på at ingen veit det EDIT: Har visst ikke blitz nei. Kjipern. Da dumpa jeg den telefonen. 7000917[/snapback] Den har kameralys da! Ordentlig blitz er det et fåtall telefoner som har! K800i er eks på en telefon som har det!
mortengutt Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ømmm... Bump? Er vel to forholdsvis lette spørsmål? - Har telefonen blitz? - Kan man spole fort i videoene? Mener ikke mase ass, tror bare ikke på at ingen veit det EDIT: Har visst ikke blitz nei. Kjipern. Da dumpa jeg den telefonen. 7000917[/snapback] Nei, den har ikke blitz, men kameralys slik som K750, W800/w810. Kan ikke spole på videoklipp nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå