Gå til innhold

Når kommer caesar? og hvordan blir det?


Anbefalte innlegg

Caesar IV

 

Jeg er selv et stort fan av Caesar 3. Er et utrolig morsomt spill, bedre en sim city o.l. Vet ikke helt hvorfor, hadde jo ikke verdens beste grafikk. Men spillbarheten var braa. God følse. Noe som ikke de andre bygge spilla har gitt.

 

Men når har jeg ventet en stund på en oppfølger. Og jeg så det var en artikkel her om at de hadde lansert at det kom ut osv. Men har ikke sett noe mer etter det.

 

Har det kommet en lanseringsdato? Gleder du deg? Har du noen gode minner og dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mange gode minner frå Caesar 3...det var det som fekk dagane til å gå når eg var i militæret (kveldane og nattevaktene vart det for det meste Final Fantasy som fekk til å gå). Hugsar at eg lærte fenriken min å bygge "firkantbyar". :)

 

Det "brettet" eg hugsar best er det der Hannibal kom over alpane med stridselefantar. Eg hadde heldigvis svært solide bymurar, med masse tårn, og 6 fulle legionar (2 med infanteri, 4 med spydkastarar, om eg hugsar rett). Eg hugsar at angriparane valgte ei svært uheldig rute som gjorde at forsvarstårna mine hadde desimert dei innan dei nådde fram til sjølve hæren min.

 

Jaja, ikkje spesielt bra AI i Caesar 3, men moro var det likevel. :)

 

Gledar meg skikkeleg til Caesar 4. Håpar det blir meir likt Caesar 3 og Pharaoh enn Emperor.

 

Kay

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...