Gå til innhold

LED Display fra Clas Ohlson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går garantert, men om du finner ferdig-til-bruk programvare for det er et annet spørsmål. Kan være du må hacke deg til en løsning her.

 

Men den saken der er neimen ikke liten! ikke noe vanlig casemod display akkurat hehe... har du den hengende på veggen eller? Egentlig litt kult =P

 

-Stigma

Lenke til kommentar

ja, er i grunn det jeg regnet med. Er ikke noen kløpper i programering så jeg får vente å se om noen andre kansje finner på å gjøre det...

 

Er ikke akuratt noen casemod display, hang den opp på veggen her. bytta ut bildet og opp med led-display...

 

post-22968-1148687403_thumb.jpg

Lenke til kommentar
ja, er i grunn det jeg regnet med. Er ikke noen kløpper i programering så jeg får vente å se om noen andre kansje finner på å gjøre det...

 

Er ikke akuratt noen casemod display, hang den opp på veggen her. bytta ut bildet og opp med led-display...

 

6187479[/snapback]

heh så litt bra ut.. Kan henge den uttafor på veggen og skrive , ja ka du vil ;)

Lenke til kommentar

ja, ser litt fancy ut... tankte å kansje finne litt mer fancy saker på nettsidene til produsenten, men dette er jo en sånn slik NoName greie som Clas Ohlson selger, så er umulig å finne produsentet. Kansje de hadde hatt en mer oppdatert versjon av programvaren som fulgte med...

Lenke til kommentar
Heng den bak på bilen, så kan du skrive beskjeder til dem som alltid skal kjøre helt oppi ræva på deg osv. :p

6187531[/snapback]

 

"Hey du, du ja, med bart i den grønne volksvagen. Hold litt avstand da vel!"

 

Da hadde ikke folk fått noia.... neida hahaha! =P

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...