xxm0rtyque Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har kjøpt Battle of Middle-Earth 2, til min sønn til bursdagen hans på lørdag .. Noen som ambefaler?
h00v3r Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Kan du beskrive litt bedre hvilke sjanger du er på leting etter? Er mange spill man kan ramse opp!
Steina Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Om det er noen som "ambefaler" hvafornoe? Anbefaler spillet? Spør du om anbefalninger ETTER at du har kjøpt det? Foresten, les rettningslinjene. Du må ha BESKRIVENDE topic. Altså overskrift på tråden.
ttt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Ellers vil eg anbefale deg å oppdatere det første innlegget så det kjem litt klarare fram kva du spør etter.
redsword Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 er du en løgner? det står at du er født 27juli 1992.. kan ikke være en far da.
Bloody Mess Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Håper en som far klarer å skrive litt bedre norsk enn det der og.
KayAU Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 er du en løgner? det står at du er født 27juli 1992.. kan ikke være en far da. 6189736[/snapback] Kanskje han har brukt kontoen til sonen? Dersom dei brukar samme datamaskin kan den ha stått logga inn når han skreiv innlegget. Ellers må eg innrømme at eg ikkje er sikker på om eg forstår kva det blir spurt om her...men dersom det er om eg ville ha anbefalt BFME2, er svaret ja . Det er eit svært kompetent sanntids-strategispel, og dersom ein i tillegg liker Ringenes Herre, skulle det vere midt i blinken. Kay
Steina Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 The Battle for Middle-earth II er både et RTS (Real Time Stragey) og TBS (Turn based strategy) TBS-delen blir da noe som RISK spillet. Konflikter kan da løses i RTS-mode, eller automatisk slik at den med sterkeste styrken vinner. Dette spillet er altså litt for enhver, og gir god variasjon på hvordan du vil spille spillet. Jeg personlig liker best RTS delen, da jeg bare har spilt TBS mot Hr. Jenssen, og han blir for enkel for meg. ..or not
qu3st Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Anbefaler hva for noe, du sier jo at du allerede har kjøpt spiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå