Gå til innhold

Har komt til NM i speiding!


Håkki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter kretskonkuransen (konkuranse mellom speidere fra hele hordaland) fra igår til idag kom min speider pratrulje (gruppe) til NM i speiding! Vi kom på 2. plass og det var bare 1-4 som kom videre!

 

Her er resultatene. (pdf)

 

Vi er Ørn 18. Bergen :)

 

:fun:

6178470[/snapback]

Gratulerer!

Har ikke vært med på kretskonk på 3(?)år vi..

Tror det btw er vår krets (romerike) som skal arrangere NM i år :hmm:

Lenke til kommentar
Gratulerer, da sees vi der da!

 

Patruljen vår skal vinne NM i år. Vi tapte i fjor med 0,5 poeng eller noe. Andreplass er ganske surt...

6253463[/snapback]

Sååå surt. Det var vel Tiur fra 1. Fjøsanger (fjøsnissene) de var 18 poeng under de på kretskonkuransen. Det var inspeksjonen som ødela for oss. De fikk bare 2 poeng mer enn oss på postene. Vi er ROTETE. Vi skal (prøve å) ta dere.

Etter kretskonkuransen (konkuranse mellom speidere fra hele hordaland) fra igår til idag kom min speider pratrulje (gruppe) til NM i speiding! Vi kom på 2. plass og det var bare 1-4 som kom videre!

 

Her er resultatene. (pdf)

 

Vi er Ørn 18. Bergen :)

 

:fun:

6178470[/snapback]

Gratulerer!

Har ikke vært med på kretskonk på 3(?)år vi..

Tror det btw er vår krets (romerike) som skal arrangere NM i år :hmm:

6269644[/snapback]

NM er i Lillestrøm i år. Vet ikke om Lillestrøm hører til Romerike.

Endret av Håkki
Lenke til kommentar

Vi kom på 29.plass! Av 100 deltagere. Siden det er første gang jeg er i NM så syntes jeg detvarveldig bra.

 

znaddh: Jeg glemte dere :blush: . Dere fikk 2. plass :realmad:.

 

Her er resultatene (pdf)

 

EDIT: Vi lå på 16. plass en liten periode.

Endret av Håkki
Lenke til kommentar

2. plass var sykt surt! Siste gans jeg var med, så skulle gjerne ha vunnet.

 

Likte ikke helt de praktiske oppgavene i år, de var veldig rare. Hørte feks at ingen av patruljene klarte å bruek reléet riktig i praktisk 1. Praktisk 2 var bare kjedelig. Morsommere feks i 2004 da vi måtte lage primus, og bare fikk utlevert malingsspann, veke og ståltråd. Senere på kvelden var det konkurranse i å koke vann på primusen raskest. I fjor var det også spesielt, da lagde vi bløtkake på praktisk 2.

 

Gratulerer med 29. plass forresten.

Lenke til kommentar

Speiding varierer mye fra tropp til tropp, men du bør ihvertfall ha vært i speidern før du kan si noe sånt. NM i speiding er faktisk veldig seriøst og spennende.

 

Mange ting i speidern ødelegger for andres syn på speidern, feks noen folk som enda driver å synger gærne leirsanger og har leirkapper med hundre tusen merker. Speidern er så mye mer enn det. Skal vedde på at til og med du hadde måpet hvis du hadde sett alle de 10000 lavvuene som sto utover jordene på landsleiren i Ingelsrud ifjor.

Lenke til kommentar

Det er IKKE landsleir i år for NSF.

 

Det er landsleir på røros, men bare for KFUM/KFUK som er kristenspeiding. :nei:

 

NSF hadde lansleir i fjor, og nå har man landsleir hvert 3. år slik at neste landsleir for NSF er i 2008.

Endret av znaddh
Lenke til kommentar
Har ikke hørt om det.

 

Det er krets leir i hvert fylke neste år. Hordaland og rogaland skal være sammen som som sist. Det blir ny lansleir i 2008. Egentlig skulle den vært i 2009, hvorfor de har skiftet vet jeg ikke.

6353994[/snapback]

 

Feil, krets leir var for to år siden. Og vil derfor være i 2008. annen hvert år er det kretsleir, landsleir ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...