Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

du blir mafiaboss men jeg og undergrunnsorganisjonen min dreper deg og tar alle tilhengerene dine

(too late)

du får en unversitet men navnet på universitet blir PIKK polsk informasjons kunskap og karatesport og navnet er så teit at ingen vil gå dit

jeg vil ha plekteret til slash som han brukte første gang han dro i gang welcome to the jungle på scene ^^

Endret av potetgullmannen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
du får det mister i oslofjorden siden du peier og ha det med deg overalt

jeg ha en skole i byen min

6409952[/snapback]

du får en skole men aldri noen barn som går der siden jeg er flink og bruker kondom og xito nekter og pule de stygge damene :D

jeg ønsker meg en Ubåt så jeg kan hente plekteret

Skrevet (endret)

det får du..men det blir streik for legene føler seg overarbeidet etter alle pasientene potetgulmannen har skampult:P

jeg vil vere eier av verdens største badeland i camper ville ^^

Endret av xitto
Skrevet (endret)

vannet er fullt av sand og alle får sand i vaginaen sin og ingen gidder dra dit lenger uten om de stygge jentene som liker sand i vaginaen

jeg ønsker at wonderbaumen som jeg har hengt ute for "utlukting" (sånn at den ikke lukter i bilen) ikke luktet lenger nå!

Skrevet (endret)

den lukter ikke men kommer i øyet ditt når du kjører i tørrfisk sin bil slik at du kræsejr

jeg vil ha politi stasjon i byen min

Endret av Campin carl
Skrevet (endret)

veeel...den lukter kansje ikke det du ville ha bort...men lukter desverre driiiit!

jeg ønsker at badelandet mitt er renset for sand og blir et inne badeland

EDIT: 2late

Endret av xitto
Skrevet

Du får en politistasjon i byen din, men politiet der er litt for ivrig i tjenesten. Du havner på glattcelle for resten av livet ditt.

Jeg vil ha et sandkorn til å legge i en ørken.

Skrevet (endret)

du får sandkornet men greier aldri og bestemme deg for hvor du skal legge det

jeg skulle ønske att alle de pene damene i byen starter og fake orgasme (blir sliten)

late 2k!

Skrevet (endret)

du får det men du mister det og finner det ikke igjen, så du kan ikke legge det der du hadde planer om og legge det

jeg vil ha anarki i camper ville uten noen problemer

EDIT: som faen det da! 2late again

Endret av xitto
Skrevet

alle sammen starter og fake orgasme..men det er fordi de er så snille og ikke tør og si at du er shit dårlig i senga og vil bli fortest mulig færdi:P

jeg vil ha anarki i camper ville uten problemer

Skrevet (endret)

du får motorveier men polakkene er elendige arbeidere og veien er humpete og ukjørbar og over alt er det små statuer av nintendodude

post-46158-1151627320_thumb.jpg

jeg vil ha kjendisstatus i camperville!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...