efikkan Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg mener at WoW ikke er et bra spill, men det er min mening. Jeg synest grafikken er for dårlig og at det er alt for mye magi. Jeg har også sett at flere har blitt isolért fra samfunnet etter de startet med WoW.
Gjakmarrja Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) nei, wow er så ufattelig dårlig at 6 millioner verden rundt kaster bort dag og natt på å spille det 6176960[/snapback] Og siden vi har mange alkoholikere og rusmisbrukere her i verden, så er sikkert det også veldig kjekt. Wow, er noe dritt. 1. Koster MYE. 2. Du blir avhengig. 3. Du mister all form for kontakt med virkeligheten, spiller dag og natt og venner/kjæreste/familie går til H. Spill heller noe annet... Endret 25. mai 2006 av chills
Tbau5 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 nei, wow er så ufattelig dårlig at 6 millioner verden rundt kaster bort dag og natt på å spille det 6176960[/snapback] Og siden vi har mange alkoholikere og rusmisbrukere her i verden, så er sikkert det også veldig kjekt. Wow, er noe dritt. 1. Koster MYE. 2. Du blir avhengig. 3. Du mister all form for kontakt med virkeligheten, spiller dag og natt og venner/kjæreste/familie går til H. Spill heller noe annet... 6179451[/snapback] 1. Nei 2. Din egen feil. 3. Se punkt 2. Hadde du sagt at spillet suger fordi interfacen er håpløs eller fordi RPG-mulighetene er små, hadde det vært greit. Men det du nevner har ingenting med spillet å gjøre.
efikkan Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja det er ganske lett å bli avhengig av slike spill. Og litt av grunnen er at det "aldri" tar slutt.
Gjakmarrja Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 nei, wow er så ufattelig dårlig at 6 millioner verden rundt kaster bort dag og natt på å spille det 6176960[/snapback] Og siden vi har mange alkoholikere og rusmisbrukere her i verden, så er sikkert det også veldig kjekt. Wow, er noe dritt. 1. Koster MYE. 2. Du blir avhengig. 3. Du mister all form for kontakt med virkeligheten, spiller dag og natt og venner/kjæreste/familie går til H. Spill heller noe annet... 6179451[/snapback] 1. Nei 2. Din egen feil. 3. Se punkt 2. Hadde du sagt at spillet suger fordi interfacen er håpløs eller fordi RPG-mulighetene er små, hadde det vært greit. Men det du nevner har ingenting med spillet å gjøre. 6179490[/snapback] I forhold til Guild Wars koster det mye, ja. Punkt 1 og 2 er et produkt av at du begynner og spille, ikke noe du bare sier som "din-feil". Avhenighet er avhengighet, sier ikke bare til en rusmisbruker som SLITER, din feil... Er du hekta er du hekta, en i klassen sluttet på fotballen for å spille mer Wow. Det sier vel sitt.
Theoneask Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Penger er iallefall ikkje noke problem. 100 kr i mnd, hallo det er ikkje mykje penger. Og til dette med at folk blir avhengige. Vel so klart vil blizzard at folk skal spele spelet deira, ikkje noke å sei på det. Men når alt kjem til alt er det DIN feil. Det er du som kjøper spelet, det er du som betaler for spelet i mnd, og det er du som ikkje klarer å gje deg med spelet. Det blir akkurat samme med rus. Det er du som begynner og det er du som blir avhengig. Men dersom man kjenner folk som er avhengige av wow eller speler for mykje og er lite sosiale bør man vere flinke til å få dei med seg ut. Endret 25. mai 2006 av scorpion87
efikkan Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Avhengighet er ikke noe problem for de som klarer å beherske seg, men desverre er det alt for mange som ikke gjør det.
Gjakmarrja Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Penger er iallefall ikkje noke problem. 100 kr i mnd, hallo det er ikkje mykje penger. 6179550[/snapback] Er 1200 i året? Jeg snakker nå om i forhold til andre spill, ikke selve prisen.
Theoneask Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Penger er iallefall ikkje noke problem. 100 kr i mnd, hallo det er ikkje mykje penger. 6179550[/snapback] Er 1200 i året? Jeg snakker nå om i forhold til andre spill, ikke selve prisen. 6179564[/snapback] Ja, greit nok det. Eg er ikkje akkurat for 100kr i mnd. Men det er ein sum eg har godtatt å betalt. Skal snart gje meg med wow uansett so
Ickz Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 husk også at veldig mange av de som spiller ikke blir avhengige i det hele tatt. meg f.eks har gjort det motsatte, begynt paa flere andre fritidsaktiviteter etter at jeg begynte med wow (riktig nok ikke pga wow) poenget mitt er at det folk hører om fra venner, media, gata eller hvor som helst egentlig er de tilfellene hvor folk blir avhengige, og sant nok blir mange det. jeg har ikke noe problem med å drite i å spille en uke, har nok av annet jeg kan gjøre. Og det med prisen. tenk også på hva man får fra de pengene, support 24/7, utvikling av patches, fiksing av servere, nye servere osv. noen av disse tingene får man når man spiller andre spill også men ikke i like stor grad som man får av et mmorpg. det koster selskapet penger å gjøre dette vet du...
efikkan Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 husk også at veldig mange av de som spiller ikke blir avhengige i det hele tatt. meg f.eks har gjort det motsatte, begynt paa flere andre fritidsaktiviteter etter at jeg begynte med wow (riktig nok ikke pga wow) poenget mitt er at det folk hører om fra venner, media, gata eller hvor som helst egentlig er de tilfellene hvor folk blir avhengige, og sant nok blir mange det. jeg har ikke noe problem med å drite i å spille en uke, har nok av annet jeg kan gjøre. Og det med prisen. tenk også på hva man får fra de pengene, support 24/7, utvikling av patches, fiksing av servere, nye servere osv. noen av disse tingene får man når man spiller andre spill også men ikke i like stor grad som man får av et mmorpg. det koster selskapet penger å gjøre dette vet du... 6179672[/snapback] Husk at det ofte har vært problem med trege servere.
Ickz Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 jaja men tenk hvordan serverne ville vært hvis ingen i det hele tatt jobbet med det, ville nok vært greit mye verre da...
enternamehere Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 En sånn tråd som dette er dømt til å bli et sted hvor folk øser ut alt det positive og negative med WoW.. WoW er gøy, men det gjelder å beherske seg...
Adversary Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Penger er iallefall ikkje noke problem. 100 kr i mnd, hallo det er ikkje mykje penger. 6179550[/snapback] Er 1200 i året? Jeg snakker nå om i forhold til andre spill, ikke selve prisen. 6179564[/snapback] Ja, greit nok det. Eg er ikkje akkurat for 100kr i mnd. Men det er ein sum eg har godtatt å betalt. Skal snart gje meg med wow uansett so 6179603[/snapback] Jeg betaler gladlig 100kr månden for WoW. For det første er det et spill jeg synest det er verdt å betale 100kr månden for, og for det andre fjerner det maange shitkids som ikke har råd til 100kr månden, bare se på hvor mange drittunger det er i GW og CS! Og du bruker mer penger på å være ute å drikke enn å sitte inne med WoW
SGE7000 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Er du hekta er du hekta, en i klassen sluttet på fotballen for å spille mer Wow. Det sier vel sitt. 6179544[/snapback] At WoW er bedre enn fotball..? -.-
phnx85 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg synes World of Warcraft er bra, dog litt ensformig. Som noen andre så pent sa det, WoW er Diablo 2 i 3D, Hack and Slash. Mesteparten av quest er stortsett drep x antall dyr og/eller samle x antall items. Etter å ha level opp 3 characters til 60 og clearet det meste av end-game instancer sitter jeg igjen med oppfattningen at level 1-59 er den artigste delen. Det er mye letter å få tak i "ok" ustyr til din level. Det er lettere å skaffe party til diverse "low-level" instancer. Og de fleste quest kan gjøres alene eller sammen med en annen. Endret 26. mai 2006 av phoen|x
Nikitta Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det er svært at svare på, for det er jo forskelligt hvad man synes er godt eller dårligt. Jeg havde kun prøvet mig lidt med forskellige computerspil da jeg købte WoW. Ingen af dem fængede mig, men WoW gjorde af følgende grunde: 1) Det foregår i et fantasy-univers. 2) Det er meget let at lære sig "the controls". Det er let at styre, hvilket er godt for en nybegynder som mig. 3) Jeg synes at de historier som ligger bag mange af de quests som er der, er spændene at følge. Specielt hvis de har follow-up quests. 4) Drager! Weee! Det eneste jeg ikke synes om er server-lag, samt at det kan være svært at finde en gruppe når man har en quest, som man ikke kan klare alene. Om disse ting er gode eller dårlige i dine øjne kan jeg dog ikke sige. Endret 26. mai 2006 av Nikitta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå