Gå til innhold

Holde identiteten skjult, et teknisk spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Spiller et spill der de ikke godtar at jeg og broren min spiller samtidig, derfor har jeg bestilt tele2 internett i tillegg til telenor slik at dette ikke skal kunne spores.

 

Nå har jeg bestilt tele2 istedenfor telenor slik at de ikke skal kunne gjenkjenne IPen min mer

Hvordan andre ting bør jeg passe på for at det ikke skal bli oppdaget at det er meg? slette cache på den browsern jeg bruker når jeg er i kontakt med websiden deres. Er det noe på maskinen som har et særpreg som de kan kjennne meg igjen på? Hvordan fikser jeg eventuelt dette?

 

P.S. Jeg er ikke en gjennomsnittlig cheater, har spilt dette spillet i 8 år og plutselig finner adminene ut at de ikke godtar to oppkoblinger fra samme IP og stengte da min account. Det er vanskelig å få seg en ny account derfor trenger jeg å slette spor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
slette cache på den browsern jeg bruker når jeg er i kontakt med websiden deres.

Enklere er det å bare bruke to forskjellige browsere, Opera og FireFox for eksempel.

Er det noe på maskinen som har et særpreg som de kan kjennne meg igjen på? Hvordan fikser jeg eventuelt dette?

Ja, så framt du bruker bredbånd og bruker samme nettverkskortet (og ikke sitter på en ruter med NAT (mao din IP er 10.X.X.X eller 192.168.X.X)). Sjekk google etter programmer for å bytte MAC-adresser.

 

Med ny MAC, separate browsere og forskjellige ISP'er bør du være trygg. Log-in patterns vil du selfølgelig alltid være sårbar for hvis du blir utsatt for en manuell inspeksjon og de sjekker de to accountene opp mot hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...