dordar Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg begynner å studere til høsten og skal kjøpe meg en bærbar datamaskin. Har vært og sett litt og synes at HP maskinene med brightview er det jeg skal ha. Budsjett topp 9000. Må være 1gb minne har jeg hørt, for vista kommer og da bør man være forberedt.. Samt også turion prossessor. Harddisken er ikke så nøye, men dvd-brenner og at den går stille samt bra batteri. Noen forslag? Se på denne Er den bra? Kom gjerne med forslag..
dvn Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Spesifikasjonsmessig synes jeg den virket veldig bra til den prisen, men kjenner ikke så mye til AMD Turion hva angår ytelse. Dersom du ikke er låst på AMD Turion ville jeg også vurdert Intel Core Duo som leverer MEGET god ytelse samt lang batterilevetid pga dens to kjerner, og da er Dell Inspiron 6400 et godt alternativ (se egen post).
dordar Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Er ikke låst på turion. Men har ikke sett hp pc'r med noe annet. Er opptatt av at jeg skal ha brightview skjerm. Det ser så sinnsykt bra ut. Er en turion pc dårlig? Bråker den? Hørt at turion er det beste jeg.. Har jeg hørt feil?
dordar Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 hva slags pc til under 9000 bør jeg kjøpe da?
Dimanche Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Dell inspiron 6400 kan jo leveres med såkalt "truelife"-skjerm.
apocalypto Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 hei, ta en sjekk på Hp pavilion dv5095 eller HP Pavilion DV8213
dordar Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Jeg går nok for hp dv 5158eu. Synes det virker som den beste pcen til den prisen. Venter litt til med å kjøpe den. Men skal ha den når jeg begynner å studere. Takk for hjelpen
Lid/Ran Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg går nok for hp dv 5158eu. Synes det virker som den beste pcen til den prisen. Venter litt til med å kjøpe den. Men skal ha den når jeg begynner å studere. Takk for hjelpen 6178744[/snapback] 5158eu ser ikke ille ut, men imho er det langt fra det beste kjøpet nå, og vil i alle fall ikke være det til sensommer/høsten. Altfor tidlig å bestemme seg nå for en laptop-handel flere måneder fram i tid, ja personlig ville jeg ikke bestemt meg helt før omtrent på den dagen jeg skulle ha den. Olav
dordar Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 skal kjøpe meg laptop nå. Ser at komplett har tilbud på hp 5158 til 7999. Jeg har sett den i virkeligheten og skjermen er så fin. Den virker bra til den prisen? er det bare å kjøpe eller finnes det bedre tilbud til 8000?
efikkan Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 skal kjøpe meg laptop nå. Ser at komplett har tilbud på hp 5158 til 7999. Jeg har sett den i virkeligheten og skjermen er så fin. Den virker bra til den prisen? er det bare å kjøpe eller finnes det bedre tilbud til 8000? 6388015[/snapback] Den er et godt kjøp. Turion 64 er kraftige og kjølige. Skjermkortet skal ha eget minne, så det skal ikke gå på bekostning av ytelsen. Så lenge du ikke skal spille så er den nok super. Slå til. Hilsne, efikkan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå