Gå til innhold

G5 - musmatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godtfolk

Har anskaffet meg Logitech G5 Lasercrap :nei: Plages med at musen registrer bevegelse selv når jeg løfter den fra underlaget. Dvs når jeg flytter musen 1 cm over musmatta så beveger fortsatt musepekeren når jeg flytter på musa. Virker som om laseren er for sensitiv. :ermm:

Har prøvd Stealpad (stål og plastikk), Everglide, pcbordet og en sånn skummatte man kjøper på Elkjøp for 25 spenn. Ikke mye forskjell på underlagene jeg har testet.

Har også prød å endre instillingene til musen uten at jeg har kommet noe lengre.

Hva kan jeg gjøre for å slippe å måtte løfte musa 1 cm for å bevege den, om jeg ikke klarer å rette dette så får Elkjøp en returvare. :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ikke så mye å gjøre med.1 cm var MYE.min kutter etter noen få mm.og ikke kjøp på el-kjøp.bestill heller på godt kjente nettsteder som www.hardware.no .der har de en god prisguid.billig og du slipper å gå ut av huset.

og glem logitech.kjøp heller en razer mus :thumbup: (hvis du er en gamer)

Skrevet

Veel.. Jeg hadde en razer copperhead, men for meg som var veldig fornøyd med formen på mx510/mx518 passet ikke copperhead noe særlig for meg. Det tok ikke så lang tid før laseren på denne tok kvelden heller, så da fikk jeg byttet den i en G5. Har vært veldig fornøyd med denne og syns ikke denne virker noe dårligere enn copperheaden. Har heller ikke lagt merke til at den registrerer bevegelser når jeg løfter på den, bruker den på en func 1030, men skulle ikke tro det hadde så mye å si..

Skrevet
er vel ikke så mye å gjøre med.1 cm var MYE.min kutter etter noen få mm.og ikke kjøp på el-kjøp.bestill heller på godt kjente nettsteder som www.hardware.no .der har de en god prisguid.billig og du slipper å gå ut av huset.

og glem logitech.kjøp heller en razer mus :thumbup:  (hvis du er en gamer)

6174629[/snapback]

Siden musa mi suger drithardt, så er jeg glad for at jeg kjøpte på Elkjøp. Denne musa skal tilbake fort som F***

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Siden musa mi suger drithardt, så er jeg glad for at jeg kjøpte på Elkjøp. Denne musa skal tilbake fort som F***

Er det noe annet enn det at du må løfte den såpass høyt før den slutter å registrere bevegelser som gjør at du er så misfornøyd med den? Hva slags mus er du vant til fra før forresten? Har prøvd min på flere forskjellige underlag uten å merke noen problemer. Jeg syns det er en glimrende mus, synd du ikke er fornøyd. Kan jo være verdt et forsøk å legge inn nye drivere som sagt.

Skrevet

og glem logitech.kjøp heller en razer mus :thumbup:  (hvis du er en gamer)

6174629[/snapback]

6176371[/snapback]

Siden du har det så fælt så er nok det det beste og levere den tilbake... Har ikke hørt om så mange som handler slike mus på elkjøp jeg men, ettersom prisene der er som regel jævlig høye.

Ellers så kan jeg si at det er den beste musa jeg har prøvd, og eneste minuset er at det mangler en knapp. Ikke akkurat funnet så mange klager på musa annet enn det og pris heller så-

Jeg bruker en qpad-matte (tjukkeste) og har ikke ditt problem i det hele tatt..

Skrevet
Veel.. Jeg hadde en razer copperhead, men for meg som var veldig fornøyd med formen på mx510/mx518 passet ikke copperhead noe særlig for meg. Det tok ikke så lang tid før laseren på denne tok kvelden heller, så da fikk jeg byttet den i en G5. Har vært veldig fornøyd med denne og syns ikke denne virker noe dårligere enn copperheaden. Har heller ikke lagt merke til at den registrerer bevegelser når jeg løfter på den, bruker den på en func 1030, men skulle ikke tro det hadde så mye å si..

6174968[/snapback]

mx musene er alt for store.gamingmus skal være mye mindre.men det var det med hver sin smak :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...