Gå til innhold

Problemer med Age of Empires


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kjøpte nylig spillet Age of Empires II til min K700 for 49 kr. Jeg synes det var veldig artig, runna raskt Campaign'en, og fortsatte med random maps. Dette var artig et par ganger, helt til jeg kom til en map hvor det ikke finnes noen fiender!

 

Ettersom det ikke finnes noen fiender, er det derfor helt umulig å vinne på brettet, og jeg kommer meg helle ikke videre og kan spille mer. Uansett hvilken vanskelihetsgrad jeg velger, eller om jeg starter mobilen på nytt begynner jeg allikevel med dette brettet, og det er fortsatt ingen fiender der.

 

Når jeg ikke får gjort dette brettet får jeg heller ikke spilt spillet noe lengre, noe som er meget irriterende. Jeg har betalt en femti lapp for dette, og ønsker å få valuta for denne.

 

Noen som har hatt samme problemet, eller tips til hvor jeg bør henvende meg for å få igjen kreditten/få nytt spill.

 

Takker for all hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg kjøpte nylig spillet Age of Empires II til min K700 for 49 kr. Jeg synes det var veldig artig, runna raskt Campaign'en, og fortsatte med random maps. Dette var artig et par ganger, helt til jeg kom til en map hvor det ikke finnes noen fiender!

 

Ettersom det ikke finnes noen fiender, er det derfor helt umulig å vinne på brettet, og jeg kommer meg helle ikke videre og kan spille mer. Uansett hvilken vanskelihetsgrad jeg velger, eller om jeg starter mobilen på nytt begynner jeg allikevel med dette brettet, og det er fortsatt ingen fiender der.

 

Når jeg ikke får gjort dette brettet får jeg heller ikke spilt spillet noe lengre, noe som er meget irriterende. Jeg har betalt en femti lapp for dette, og ønsker å få valuta for denne.

 

Noen som har hatt samme problemet, eller tips til hvor jeg bør henvende meg for å få igjen kreditten/få nytt spill.

 

Takker for all hjelp. :)

6171143[/snapback]

 

Går vel an å trykke på "surrender" Da er det vel mulig å begynne på nytt??

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jada, går fint an å trykke på surrender, men da begynner jeg bare på nytt i samme brettet neste gang jeg begynner et nytt random map spill.

 

Jeg har spilt noen få maps før det, og du kommer ikke til neste map før du har vunnet på det forrige. Så så veldig "random" er det vel strengt tatt ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...