Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas ingame video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser ut til å bli jææævlig bra... På Xbox 360. Blir det sånn på PC, blir jeg lei meg. RS skal ikke være arkade. Det er mye taktisk vi ser på filmen her, men det er likevel utrolig arkade.

Håper de lager PC-versjonen bittelitt lik (spesielt det med kameraene som man kan bruke til å markere fiender - da man virkelig kan få kontrollert NPC'ene sine på rett måte), men samtidig må det bli langt ifra samme type gameplay når det kommer til movement og slikt.

Krysser fingrene og håper. Det skal bli MYE bedre enn Lockdown for at det skal bli bra i det hele tatt. Velvel, med denne filmen har vi i det minste lys i tunellen, dog det hovedsaklig er for konsoll-gamere.

EDIT: Det viktigste Vegas må ha er god AI, landskap man fritt kan bevege seg i (noe som Lockdown ikke hadde i det hele tatt), man må tåle lite (et skudd i hodet, kanskje to eller tre i foten), og... vel, det må egentlig ikke være likt Lockdown på noe vis. Gjør de det hele mer som i RS3 (noe jeg tviler sterkt på at de gjør), vil spillet automatisk bli utrolig bra.

Egentlig trenger vi bare et oppfrisket Raven Shield, med bedre grafikk, nye brett, bedre AI, osv. Det hadde vært noe, det. :love:

Endret av Hr. Jenssen
  • 3 uker senere...
Skrevet
De har jo lovet et TACTICAL gameplay. Da gjør de det. Utrolig fint. Gleder meg  :dribble:

6275913[/snapback]

Pøh. Tror du ja. Det er en ting vi kan stole på at de gjør. Det er å lage spillet "for alle", slik at de tjener maksimalt med penger på et så elendig og så anti-RS-aktig spill som mulig.

Skrevet (endret)

E3 Walkthrough with Commentary

Ingrunn det samme map'et, men med kommentar fra utviklerne selv samt bedre lyd fra selve spillet.

Jeg vil tro R6:5 vil være nærmere Raven Shield ettersom de bruker Unreal 3 engine enn Redstorm's egen engine som i R6, RS & Lockdown...

R6:5 utvikles av Ubisoft Montreal, de som lagde RvS.

Endret av Deosl
Skrevet

Det var kommentarer på den forrige filmen også. Uansett tviler jeg sterkt på at den blir noe lik Raven Shield. Du kan så vidt velge inngang av og til, tydeligvis. Du kan velge å gå inn en dør her, eller en dør der. Likevel føles alt ganske innestengt. Likevel er det bedre enn Lockdown, hvor det ikke var noen form for frihetsfølelse i det hele tatt.

Vi får se. Om det blir like bra som, eller bedre enn RS3 eller de før, er jeg sikker på at det ikke blir. De skal tjene penger, så da velger de å dolke hardcore-fansen i ryggen for at 14-åringene som har sittet og spilt CS hele livet, og ikke har hjerne for egentanke og strategiplanlegging, skal kjøpe det. Trist men sant.

Likevel er jeg sikker på at dette blir bedre enn Lockdown, selv om at det ikke akkurat er noen trøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...