Gå til innhold

Hvor blir pengene av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare nevne at jeg har Yong Talk abb. Jeg blir trukket for 30 kroner den 24. hver måned, men jeg vet ikke hva jeg blir trukket for :hmm: Det irriterer veldig, for i det ene øyeblikket har jeg feks 35 kroner, så i det neste har jeg bare 5 kr :(

Jeg har sjekket om det er Jamba jeg har meldt meg inn i , men det var det ikke. Kan ikke huske om jeg har meldt meg inn i noe annet som koster 30 kroner i måneden, så er det noen som vet hva det kan være som trekker meg ?

Takk for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, den ja :( trodde den var gratis jeg. Jaja, tusen takk for svar, er helt sikkert den. Men hvis jeg sletter den, er jeg kvitt den utgiften da?

Skrevet (endret)

Du må sende en melding til 1881. Med stopp eller noe liknende.. Hvis du leser litt på hjemmesiden så finner du det sikkert..

Det var gratis en periode :) Stod når man lasta det ned. Smarte folk som jobber i 1881. Jeg har ikke mobil som støtter det nå. Men jeg betaler ennå. Skal finne utav det å melde meg ut..

Endret av PoWerFeeD
Skrevet (endret)

Qoute fra 1881 sine sider..

Du stopper din tilgang til Mobilsøk ved å sende "stopp mobilsøk" til 1881

Selve applikasjonen vil fysisk fremdeles være på telefonen din. Du kan når som helst slette applikasjonen.

Det er enkelt å åpne tilgangen til Mobilsøk igjen. Du gjør dette ved å starte applikasjonen og utfører et søk.

Hver Mobilsøk applikasjon har et unikt ID. Det betyr at applikasjonen ikke vil fungerer på andre telefoner. Du må laste ned Mobilsøk på nytt, hvis du har slettet den.

Endret av PoWerFeeD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...