Gå til innhold

En møteplass for jobbsøkere


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Fin ide, men ville absolutt droppet den "test deg selv" funksjonen. Den kommer aldri til å bli så god at den kan  finne ut hvilken jobb som passer for deg, og den blir da lite seriøs, mens resten av sida virker ordentlig seriøs. Kort sagt: Den blir bok ikke god nok til at den kan tas seriøs, men mange kan komme til å gjøre det.

 

Også må jeg bare tenke på Donald/ungdomsblader når hører om sånne tester.

6169872[/snapback]

Er enig i at akkurat denne testen var litt for enkel, men jeg tror absolutt slike tester kan hjelpe enkelte individer til å få bedre selvinnsikt. Det er mange som ikke tenker på dette før de er på jobbintervju første gangen og får spørsmålet og hva svarer man da? Dette er noe de aller fleste arbeidsgivere tenker på og hvertfall større organisasjoner, dvs hvilken type mennesker de ansetter og hvor de passer inn. Nå kommer det sef litt an på hvilket yrke man har også, det er ikke alltid dette vil være like viktig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Når Dfind legger ut annonser, så når man trykker på annonsen blir man vidreført til framsida til Dfind.. UFATTELIG plagsomt. Var ikke framsida jeg ville se, men annonsen.

 

Vi skulle veldig gjerne gjort dette, men med den webløsningen Dfind bruker i idag er ikke dette så veldig enkelt. Et eksempel på en side man da vil komme til er denne:

 

https://sjobs.brassring.com/1044/ASP/TG/cim...425_5159&GQId=0

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...