tyxa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Vi søker aktive spillere. Vi er totalt ca 15 pers,men er kanskje 6-7 aktive i guilden. Vi er en vennlig guild,vi har også ts,hall,kappe og webside de fleste av oss har factions(de som er aktive da) spiller ikke så mye pvp, gvg..først ønsker vi å få mange nok medlemmer til å bli aktiv guild, så kan vi tenkte på det. hadde mistforstått pve.vi spiller mest pve ja og hjelper hverandre men satser oxo på pvp etterhvert du kan enten svar her eller whisper meg i gw IGN: Trylle Uten Hender Endret 26. mai 2006 av tyxa
Neppe Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Du kan kanskje skrive mer om guilden ? Om dere spiller pvp, pve, gvg. Om dere spiller factions ? Jo mere jo bedre.
Notyr Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) æ ska kjøpe spillet, har ikke spilt det men har spilt noe some heter knight online i over it år. Hvis æ kan joine en norsk clan hadde det vært kult. Endret 25. mai 2006 av Painy
tyxa Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 det med faction i faction::::det har vi ikke diskutert enna eller kommet så langt.er ikke all i guilden som har factions enna eller kommet så langt.jeg jobber veldig mye med monken min fra prophecies.men vis du vil joine en liten beskjeden guild så bare whisper meg med mitt IGN:Trylle Uten Hender hvis du vil joine FON
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå