Gå til innhold

hva synes dere om det nye patchen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mhm, når vi snakker om bugfix...jeg har jo hørt at EA skal slippe ut en sånn snart...er det noen som vet når den kommer ut?

Skrevet

EA/DICE fikser knapt bugs. Heller det omvendte, samtidig som dei tilføyer fullt av unødvendige ting.

Det var vel snakk om ein hotfix GamEzoR ;)

Skrevet
"Vehicle drop at your location" samt stor blinkende Icon på radaren samt skyggen og onscreen markøren burde vel være varsel nok? at du tilfeldigvis blir truffet av en bil som blir droppa synes jeg ikke er noe grunn for kritikk... Ingen som har klaget på tilfeldige død av supply crate drop til nå som jeg har sett/hørt...

6215212[/snapback]

Du tenker ikke på: OMG! Bil, nå treffer den meg sikkert i hodet! Og den warningen kommer jo selv om det droppes en bil på naboserveren.

Skrevet

uansett hvordan du vrir og vender på det, så er death by friendly vehicle drop ganske sjeldent... Som tidligere nevnt...har ikke hørt så mange som klager på friendly supply crate kills...

Skrevet

Supplycrates dreper ikke mere. De er så bittesmå at det skal mye til for å treffe noen i hodet.

Men bilen brukes mest til å rape heli og fly. Hvor "genialt" er ikke det?

Synes dere virkelig at det ikke har noe å si om det slipper bil på rullebanen så flyet aldri tar av, eller at man tar ut helikopteret med bilen i luften eller på bakken så lett?

Det er en BIL. Biler skal være på bakken, ikke i luften.

Skrevet
Supplycrates dreper ikke mere. De er så bittesmå at det skal mye til for å treffe noen i hodet.

Synes dere virkelig at det ikke har noe å si om det slipper bil på rullebanen så flyet aldri tar av, eller at man tar ut helikopteret med bilen i luften eller på bakken så lett?

6216635[/snapback]

jeg har aldri klart å ta ut ett helikopter på bakken med airdroppa bil... og jeg har forsøkt endel ganger for å teste. Bilen lander oppå, men det ser ikke ut som helikopteret tar nevneværdig skade akkurat...

Skrevet

6216635[/snapback]

jeg har aldri klart å ta ut ett helikopter på bakken med airdroppa bil... og jeg har forsøkt endel ganger for å teste. Bilen lander oppå, men det ser ikke ut som helikopteret tar nevneværdig skade akkurat...

6217760[/snapback]

har ikke klart det jeg heller, men jeg har sett en film der de gjør det!

du må legge bilen ganske mye bakpå helien, slik at når helien løfter litt på nesa så sklir bilen bakover og lander på halen til heliet!

da sprenger den :thumbup:

Skrevet

Eller å sette bil foran heliet før det spawner, og når det spawner så sprenges begge. :)

Fungerer iallefall mot tanks og APC, lenge sidan eg har prøvd det though.

Skrevet (endret)
Her ser dere jo en film som viser man bruker denne bilen.

http://media.putfile.com/Protest-Against-EA

6218866[/snapback]

Ingen som tviler på at det går an. Men at det er et uoverkommelig problem, se det er en annen sak. Sist jeg sjekket kunne man feks svinge et fly for å unngå ting. Og om commander bruker tiden sin 24/7 til å overvåke fiendens flyplass så sier noe meg at laget bør velge en ny commander :) Endret av ibrotha
Skrevet

6218866[/snapback]

Ingen som tviler på at det går an. Men at det er et uoverkommelig problem, se det er en annen sak. Sist jeg sjekket kunne man feks svinge et fly for å unngå ting. Og om commander bruker tiden sin 24/7 til å overvåke fiendens flyplass så sier noe meg at laget bør velge en ny commander :)

6219240[/snapback]

Greit at få gjør det konstant, men det er mer enn nok hvis det skjer én gang.

Skrevet

6218866[/snapback]

Ingen som tviler på at det går an. Men at det er et uoverkommelig problem, se det er en annen sak. Sist jeg sjekket kunne man feks svinge et fly for å unngå ting. Og om commander bruker tiden sin 24/7 til å overvåke fiendens flyplass så sier noe meg at laget bør velge en ny commander :)

6219240[/snapback]

6219353[/snapback]

Er det bare jeg som ikke helt ser problemet med dette, eller? :roll:

Skrevet

Det kommer sikkert en melding fra EA/Dice snart, der de karakteriserer dette som en "exploit" som blir "addressed" i neste patch.

Selv har jeg ikke opplevd dette som noe stort problem, men så spiller jeg mest SF for tiden på servere med folk med forholdsvis lav smacktard-faktor :)

Skrevet
Er det bare jeg som ikke helt ser problemet med dette, eller?  :roll:

6220465[/snapback]

Om du virkelig ikke ser noe problem med det, så ser du vel heller ikke noe problem i at folk cheater, teamkiller deg, kicker deg uten grunn ect. heller da?

Skrevet
Er det bare jeg som ikke helt ser problemet med dette, eller?  :roll:

6220465[/snapback]

Om du virkelig ikke ser noe problem med det, så ser du vel heller ikke noe problem i at folk cheater, teamkiller deg, kicker deg uten grunn ect. heller da?

6220656[/snapback]

Jo, det gjør jeg!

Det jeg mente, var at jeg ikke ser problemet med dette hvis det skjer én gang. Selv har jeg aldri opplevd dette, og snakker derfor også ut fra egne erfaringer, enkelt og greit :)

Skrevet

6218866[/snapback]

6219240[/snapback]

6219353[/snapback]

Om jeg skulle irritert meg over dumme ting med/motspillere gjør "en" gang så hadde det blitt magesår og haukeland next. Men kanskje jeg tåler idioti bedre enn andre, hva vet jeg, noe må man ha igjen etter flere år som Brann-supporter :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...