Gå til innhold

hva synes dere om det nye patchen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg bare lurer på hva andre synes om denne patchen?

jeg synes den var ekstremt dårlig. og det er sjukt mye bugs rundt om kring, feks:

jeg logget meg inn på spillet, skrev battlefield2.no og trykket på en av serverene da fikk en jeg ping på 67894 eller noe sånt. også sto det ikke hvilke spillere som spilte på den serveren!

jeg mener at EA burde komme ut med en ny bug fixing patch med EN gang!

Endret av GamEzoR
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er standard. Det er faen meg latterlig at det går ann.

6168826[/snapback]

Synes at di kan gjøre usa's og det kinesiske flyna litt meir jevne.

Feks med kinas fly svinger du bare så bommer rakketen,usa sitt fly blir faan truffet uansett!!

Utruligt idiotisk...

Ellers er det noen buggs her og dr..

Skrevet

Fjærna squad hopping? Det er jo det som er poenget med hele spillet!?

Hummer tingen er også helt tullete, 1 drop på en tanks så er den i 1000 biter!

Nei, jeg er ikke fornøyd, og tror jeg slutter med battlefield fra nå av.

Skrevet

1,3 funker ikke hos meg ... Får bare CTD FUCK ! Sån er det med alle patcher jeg patcha med ...

Er så lei av dette ...

Skrevet
Synes at di kan gjøre usa's og det kinesiske flyna litt meir jevne.

Feks med kinas fly svinger du bare så bommer rakketen,usa sitt fly blir faan truffet uansett!!

Utruligt idiotisk...

Ellers er det noen buggs her og dr..

6169420[/snapback]

Jepp

Gjest Slettet+3124
Skrevet

Whiiine og atter whiiine.. At dere gidder :no: Er spillet så jævelig problem fylt eller det "bestandig" krasjer det ene eller det andre. Javel, så slutt og spill spillet, i stedet for kaste bort unødvendig energi på poste "sutre" tråder..

Get a life..

Btw hos meg har jeg ikke hatt de helt store problemene med patchene, litt ved de første, ved de siste patchene så funker spillet helt fint!

Skrevet (endret)

Litt dumt å slutte å spille noe når en har betalt for å få spille det. Litt tåpelig å klage på at folk klager også huh ?

Folk er veldig subjektive, og enkelte ting betyr mer for noen enn andre. For eksempel betyr klaging og whining på forum mer for noen. At Frank_1 ikke har problemer med bf2 er flott for han :)

Jeg har hatt store problemer med bf2, nesten hele tiden, og jeg liker å skrive om det :) (i stedet for å ødelegge veggen bak skjermen min :( )

edit ørten: Hadde vært flott hvis gamer.no hadde hostet denne patchen slik at jeg hadde fått bedre speed på "full patch" :)

Endret av [^..^]Christian
Skrevet

Synes det er ganske snodig at det varierer så fra person til person når det gjelder disse problemene..

Selv har jeg kun fått testet den nye patchen i drøye 30 min.. Det eneste jeg la merke til av bugs var den såkalte ingame-browseren som tydeligvis lever sitt eget lille liv ;)

Bortsett fra det, merket jeg ikke noe annet...

Skrevet (endret)

Liker den nye patchen jeg. :blush:

Masse masing på Commander om bil-drop :w00t:

Ser også at knivmerket har fått redusert kravene, og at p90 har blitt MYE bedre. :thumbup:

EDIT: IT-avisen har patchen liggende på gamer siden sin.

Endret av MaX [NOR]
Skrevet
Liker den nye patchen jeg.  :blush:

Masse masing på Commander om bil-drop  :w00t:

Ser også at knivmerket har fått redusert kravene, og at p90 har blitt MYE bedre.  :thumbup:

EDIT:  IT-avisen har patchen liggende på gamer siden sin.

6170318[/snapback]

Jøss.... Du er den første jeg ser som ikke har noe negativt å si om Patchen :w00t:

Nå ble jeg glad :dribble:

Skrevet

Så lenge den kun spilles i public hvor ingen har ingame IQ, eller sjønner hvordan man dreper så er det greit med bildrop.

Da kan versegod alle få en bil og kjøre cruse rundt i gaten på karkand så mye de vil i fred og ro.

Men for litt mere seriøs spilling så skuffer EA så mye at jeg har helt ombestemt meg for å ikke kjøpe Battlefield 2142 eller noe EA gir ut innen Battlefield kategorien EVER AGAIN.

Skrevet

jeg syns den nye patchen er morsom jeg, be commanderen sende en humwee (eller hvordan det skrives) oppå en tak ^^.

Syns ikke det er så mye bug, hvis dere ikke absolutt studere på hver ting selvsagt da. spill å ha det gøy ;D

Skrevet
jeg syns den nye patchen er morsom jeg, be commanderen sende en humwee (eller hvordan det skrives) oppå en tak ^^.

Syns ikke det er så mye bug, hvis dere ikke absolutt studere på hver ting selvsagt da. spill å ha det gøy ;D

6170588[/snapback]

"Oi, en bil.. Han skal jeg skyte.

Skuddet for igjennom og han kjørte over meg? Hehe, jaja, bare morro"

Eller "Oi, det var ikke det jeg trykket på, men det skjedde likevel.. Jaja, bare morro"

Bra noen er postive iallfall :)

Skrevet
Så lenge den kun spilles i public hvor ingen har ingame IQ, eller sjønner hvordan man dreper så er det greit med bildrop.

6170569[/snapback]

Får man utdelt ekstra ingame IQ dersom man joiner en klan? :!:

Skrevet
Hvis du vil spille seriøst kan du jo heller spille Operation Flashpoint, som forøvrig kommer ut med en ny version snart  :D

6170635[/snapback]

Jeg ønsker egentlig aller mest å spille BF2 med litt balanse og uten muligheter for smacktarding.

Og at spillet gjør som jeg vil er også en fordel.

Skrevet (endret)

6170569[/snapback]

6170648[/snapback]

Trening min gode venn. Trene, dele erfaringer, lære av andre, tenke taktisk og prøve å tenke som fienden.

Men som sakt:

Profesionelle er forutsigbare, men verden er full av livsfarlige noobs :D

Endret av Steina
Skrevet

det som irriterer meg grenseløst med bf2 er artilleriet...spesielt bybretta blir håpløse når det bare hagler ned i hodet på deg hver gang du får samlet teamet..ødelegger spillet totalt synes jeg..ellers opplever jeg spillet som veldig bra tross en del bugs osv.har ikke rukket å teste patchen..er vel for mye å håpe på begrensninger i artilleriet.. :cool:

Skrevet

6170569[/snapback]

6170648[/snapback]

Trening min gode venn. Trene, dele erfaringer, lære av andre, tenke taktisk og prøve å tenke som fienden.

Men som sakt:

Profesionelle er forutsigbare, men verden er full av livsfarlige noobs :D

6170679[/snapback]

Uforutsigbare vell? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...