Gå til innhold

Secret zone i Irofnforge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er meg i Old Ironforge... Den viser litt hvordan man kommer inn også. :)

 

http://files.filefront.com/WoW_Exploration...;/fileinfo.html

 

(+ Caverns of Time da, men det er bare en bonus... :p )

6186272[/snapback]

 

Har du fått bann eller mottatt en advarsel fra en gm?

6193461[/snapback]

 

Nope, men detta er lenge siden... Før 1.9 patchen.

6194150[/snapback]

 

Det er synd Old Ironforge er sealed ja.

Lenke til kommentar

Kan man få warn/bann for å utforske litt? :O

 

Vært under UC og OGR, spamma litt i chatten der med /y, løpt ut av veggen og drept de som duelerte osv, bare morsomt det :p

 

Også vært i Hyjal/Caverns of time, fine steder egentlig, gleder meg til de blir åpna for almenheten.

Lenke til kommentar

Jeg fulgte den gode how to get to hyjal videoen som en snill sjel linket her i denne tråden her på fredag. Det gikk knusefint for min warrior. Jeg var den første i guilden på 370 medlememr som har vært der. Det var kanonstilig. Jeg løp rundt i ca 1 time før jeg hoppet ut fra det sinnsykt store stupet i hyjal.....og landet i felwood:) Brukte selvsagt parachute cloak for å overleve det hele:) Tok screenshots og alt. Og et hvor jeg står ved siden av dem "Blizzard construction" greiene med blinkende lys etc..og la dem på guild forum.

 

Jeg holdt ikke det hemmelig at jeg var i hyjal og vi snakket mye om det i guildchat mens jeg var der. Har ikke fått høre noe fra noen GM's enda så jeg regner med jeg slipper en mini-ban:)

 

Det som var litt kult var at midt inne i hyjal så traff jeg en horde i samme erend. Vi hilste hverandre med respekt og fortsatte på vår vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...