Steina Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei nå tar dere av her.. Ok, jeg henger meg på jeg også. Selfølgelig er det et klikkespill. Man klikker med musen, og eventuelt tastaturet, så klikker spillet, så klikker maskinen, så klikker brukeren (du), så klikker alle andre når du klikker på EA (på forumet), også klikker alle på hverandre i store slagsmål. BF2 FTW!
Ckitano Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 haha... uff, jeg skulle aldri brukt en slik overskrift ^^
Scotty Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det blir heller å spørre om pcen din er en klikke pc ..Spillet skal som regel fungere helt fint, hvis ikke det er noen trøblete patcher.
ehs5 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg fikk spillet på releasedato, og har fortsatt ikke fått spille det knirkefritt siden da, på tre forskjellige PCer og med endeløs trøbbelskyting.
El Matador Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg fikk spillet på releasedato, og har fortsatt ikke fått spille det knirkefritt siden da, på tre forskjellige PCer og med endeløs trøbbelskyting. 6202897[/snapback] Jeg fikk spille knirkefritt frem til 1.3.
Mar1us Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 YO! Prøv å opprette en ny administrator-bruker som ikke må gjennomgå bullshitprosessene som starter automatisk. Mitt går som bare faen nå, det.. Må bare logge ut hver gang jeg skal spille, men det er jo ikke noe problem. for meg. Folka som camper på MSN synes ikke det er ålreit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå